לפני 2021: המשחקים החמים ביותר שייצאו בדצמבר

סייברפאנק 2077 | הטוויטר הרשמי

2020 תכף מסתיימת, אך עולם הגיימינג לא עוצר ומלבד הפקת הענק של סייברפאנק 2077, אספנו בעבורכם את מיטב המשחקים שייצאו בחודש הקרוב

(גודל טקסט)

דצמבר כבר כאן, ולמרות ש-2020 תיכף מסתיימת, זה לא אומר שתעשיית הגיימינג נחה וממתינה לשנה החדשה. אספנו בעבורכם את המשחקים החמים שהולכים לכבוש את הפלייסטיישן 5 והאקסבוקס אקס לקראת 2021.

סייברפאנק 2077 – 10 בדצמבר

המשחק המדובר ביותר של השנים האחרונות היה אמר לצאת לאור מוקדם יותר השנה, אך נדחה עקב שלל סיבות ובראשן ההתעקשות להשיקו לכל הקונסולות החדשות והישנות כאחד. סייברפאנק 2077 ייקח אתכם למסע מטורף בתוך עיר הלילה העתידנית, עם גרפיקה ומשחקיות שטרם נראתה על המסך הקטן, שם תנסו ליצור לעצמכם שם בתור שכירי חרב.

צפו בטריילר החדש

אימורטלס: עלייתה של הפניקס – 3 בדצמבר

משחק ההרפתקאות החדש מבוסס על עולם פתוח, מלא ביצורים, מפלצות ואלים מהמיתולוגיה היוונית. אתם לוקחים את התפקיד של פיניקס, חצי אלה מכונפת שנלחמת כדי להציל את האולימפוס ולהביס את טייפון, הטיטאן המרושע.

צפו בטריילר האחרון

טווין מירור – 1 בדצמבר

טווין מירור הוא משחק הרפתקה/תעלומה חדש, המספר את סיפורו של סאם, שהגיע לעיר מולדתו לקראת ההלוויה של חברו הטוב, אך בוקר אחד התעורר בבית מלון כשכל בגדיו מגואלים בדם וללא שום רמז המעיד על מעשיו ואיך הגיע לשם. עלילת המשחק מפתיעה מאוד ובמהלכה תצטרכו לפתור את התעלומה ולטהר את שמכם. המשחק יצא עד כה לקונסולות מהדור הקודם, פלייסטיישן ארבע ואקסבוקס וואן, אך צפוי לקבל עדכון במהלך 2021.

צפו בטריילר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי