ב-NBA 2K ערכו הדמיה לקריירה של דני אבדיה: לא תאמינו לתוצאה

דני אבדיה ב-2K | צילום מסך: יוטיוב

ערוץ יוטיוב בדק כמה רחוק יגיע הרוקי הישראלי במשחק הווידאו: שחקנה של וושינגטון זכה באליפות ב-2025, תוך כדי שהוא נבחר ל-MVP של סדרת הגמר. יתגשם גם במציאות?

(גודל טקסט)

דני אבדיה רק ערך הלילה (בין ראשון לשני) את הופעת הבכורה שלו במדי וושינגטון וויזארדס, במשחק ההכנה נגד ברוקלין נטס, וכולנו כבר בהתרגשות שיא ולא יכולים לחכות לפתיחת העונה. בערוץ היוטיוב "גיימינג באיכות גבוהה" הלכו צעד קדימה עם ההתלהבות, וערכו סימולציה באורך חמש שנים במשחק NBA2K כדי לבדוק מה יהיו הישגיו של הכוכב הישראלי הצעיר במדי הקבוצה מבירת ארה"ב.

אז מה היו התוצאות? אבדיה פתח את העונה הראשונה בצורה ממוצעת, נכנס לחמישיית הרוקיז של השנה, אך לא העפיל לפלייאוף עם קבוצתו. גם בעונתו השנייה וושינגטון נותרה אחת הקבוצות הגרועות בליגה והישראלי יכול היה רק להתעודד מכך שהעמיד ממוצע מכובד של 12 נקודות למשחק.

צפו בסימולציה המלאה

העונה השלישית חלפה ודני שיפר רק במעט את הסטטיסטיקה ונותר שוב מחוץ לפלייאוף. בעונה הרביעית זה סוף סוף התחיל להתניע, כשאבדיה נכנס לחמישייה, עלה לראש רשימת הריבאונדים של הוויזארדס והיה סגן מלך הריבאונדים בדרך להופעה ראשונה של ישראלי בפלייאוף ה-NBA, בו הוא שיחק בממוצע 30 דקות והפסיד לאורלנדו בחצי גמר המזרח.

בשנה החמישית קרה הבלתי ייאמן: אחרי תום החוזה, אבדיה החליט להאריך את ההתקשרות עם וושינגטון ופתח את העונה החמישית כשחקן מוביל עם ממוצע של 20 נקודות וכמלך הריבאונדים, בדרך למקום השני במזרח. הקבוצה עבר מסע מדהים במהלכו ריסקה את פילדלפיה, מיאמי, ואינדיאנה בדרך לגמר ה-NBA של עונת 2025 מול ניו אורלינס של זאיון וויליאמסון.

בסדרה עצמה הפליקנס כבר הובילו 1:3, אך הקבוצה מהבירה עשתה קאמבק סנסציוני, השלימה מהפך ענק וזכתה בתואר הגדול ביותר בעולם הכדורסל, כשהישראלי נבחר לשחקן המצטיין בסדרת הגמר עם 29 נקודות במשחק השביעי.

דני אבדיה ה-MVP של סדרת הגמר | צילום מסך: יוטיוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי