מתחרה לפלייסטיישן? KFC מציגה: הקונסולה שתחמם לכם את הכנפיים

KFCONSOLE | צילום מסך, טוויטר

זה נשמע כמו בדיחה, אבל זה אמיתי לגמרי. ענקית המזון המהיר תשתף פעולה עם יצרנית החומרה Cooler Master ותשיק מכשיר מהפכני שיריץ משחקים ב-4K ועל הדרך יחמם לכם את העוף המטוגן

(גודל טקסט)

האם אנחנו עומדים בפתחו של עידן חדש בעולם הגיימינג? אחרי ש-2020 סיפקה לנו דור חדש של קונסולות משחקים עם השקתן של הפלייסטיישן 5 והאקסבוקס X, בימים האחרונים הרשת גועשת סביב קונסולה מפתיעה במיוחד – ה-KFConsole.

כן כן, זה אולי נשמע כמו התחלה של בדיחה, אך שיתוף הפעולה השאפתני בין רשת המזון המהיר KFC ויצרנית החומרה Cooler Master קורם עור וגידים ועומד להוציא לאוויר העולם את אחד הדברים המגניבים ביותר שראינו – קונסולת משחקים שתנצל את החום שהיא מייצרת כדי לחמם לכם את הכנפיים המטוגנות.

צפו בטריילר הרשמי

מעבר לרעיון החדשני של ניצול האנרגיה הנפלטת מהמכשיר, ה-KFConsole אמור לעמוד בשורה אחת עם שאר הקונסולות, כשהמפרט הטכני שלו כולל מעבד i9 של אינטל וכרטיס מסך של אסוס. המכונה העתידנית תוכל להריץ משחקים ב-4K ובמהירות מהממת של 240FPS (פריימים לשנייה), ובאותו זמן גם להכין לכם את השניצל.

החברה עוד לא הכריזה על תאריך השקה רשמי, וגם לא פורסם שום מבצע פיפא+כנפיים, אך אנחנו נותרנו רעבים מאוד וכבר לא יכולים לחכות לקונסולה המשוגעת שעלולה לשנות את חיינו מקצה לקצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי