הראשון בהיסטוריה: ניימאר מגיע ל"פורטנייט"

ניימאר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

הברזילאי יהפוך לספורטאי הראשון אי פעם שדמותו תופיע במשחק הווידאו הפופולרי. מהחברה המייצרת, שמקווה לעלייה בכמות ההורדות, נמסר: "מתחילים לעבוד עם ליגות, קבוצות ושחקנים על שיתופי פעולה"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

העונה השישית של המשחק הפופולרי "פורטנייט" יצאה לדרך ולכבוד המאורע הודיעה אתמול (שלישי) "אפיק", החברה המייצרת אותו, כי החליטה להוסיף למשחק את דמותו של ניימאר, אשר רמז על המהלך ברשתות החברתיות לפני מספר ימים. כעת, השחקנים יוכלו להשתמש בדמותו של כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל במהלך המשחק.

אמנם בעבר היה ניתן להשתמש בתלבושות של קבוצות כדורגל ופוטבול במסגרת "פורטנייט", אך הברזילאי הוא הספורטאי הראשון שדמותו המלאה נכללת במשחק וידאו. ב"אפיק" מצפים שצעד זה יעורר את הסקרנות בקרב שחקנים ותיקים וחדשים, בתקווה להשיג כמה שיותר הורדות לעונה החדשה.

לפי הדיווחים, מסתמן כי דמותו של ניימאר לא תהיה זמינה באופן מיידי, אלא רק מה-28 באפריל, אך בחברה לא מסתירים את ההתרגשות. נייט נאנזר, הממונה על שיתופי הפעולה ביצרנית המשחקים, בירך על צירופו של אחד הכדורגלנים המובילים בעולם: "ניימאר הוא סמל ספורט ואחד השחקנים הגדולים אי פעם. כאשר הוא לא משחק או מתאמן, הוא משחק במשחקי מחשב. אני מקווה ששיתופי פעולה כאלה יובילו לשבירת סטריאוטיפים על גיימרים ועל גיימינג כעיסוק".

האם הוספת ניימאר היא תחילתה של תופעה? אם להסתמך על דבריו של נאנזר, בהחלט ניתן לומר שכן: "עם ניימאר, אנו מראים את כוונתנו להפוך את הספורט לחלק משמעותי יותר ב'פורטנייט'. אנחנו מתחילים לעבוד עם ליגות, קבוצות ושחקנים על שיתופי פעולה". נראה כי בקרוב נוכל לראות את הכוכבים הגדולים מופיעים גם במגרש הוירטואלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי