אסור למצמץ: משחק האימה המציאותי שעתיד לצאת לפלייסטיישן 5

פלייסטיישן 5 | CHARLY TRIBALLEAU/AFP via Getty Images

ב-"IGN" פורסם כי בסוף 2021 עתידה חברת בלו בוקס להשיק את המשחק "נטוש", המגולל את סיפורו של ג'ייסון לונגפילד במאמציו לצאת מהיער, כאשר הוא לא יודע איך הוא הגיע לשם. "הפוקוס יהיה במיוחד על הריאליסטיות"

(גודל טקסט)

קונסולת הפלייסטיישן 5 של סוני הושקה בנובמבר 2020 ואיתה מספר משחקים המציגים בעיקר את הגרפיקה האיכותית והחידושים בדור התשיעי של קונסולות המשחק. ב-2021 עתידים להיות מושקים מספר משחקים מרתקים, והיום (חמישי) פורסם על אחד שעשוי להסעיר את עולם הגיימינג כולו.

ב-"IGN" דווח כי בסוף השנה צפויה חברת "בלו בוקס" להשיק אקסקלוסיבית לסוני 5 את משחק האימה "נטוש" (Abandoned), שאמור להיות אחד "ממשחקי האימה המציאותיים ביותר שנוצרו, עם פוקוס על הריאליסטיות שלו ולא רק על הוויזואליות" כך לפי הפרסום באתר המשחקים הפופולרי.

המשחק עצמו יעקוב אחרי דמותו של ג'ייסון לונגפילד, שהתעורר לבדו ביער ללא כל רמז כיצד הוא הגיע לשם. בניסיון למצוא את הדרך שתוביל אותו החוצה הוא חושף את הסיבה המרושעת שבגללה הוא נמצא שם וכעת הוא צריך להילחם כדי לחזור לאזור בטוח.

בשלב זה, המשחק עדיין נמצא בשלבי פיתוח ראשונים ונתון עוד לשינויים. מהמידע המועט שפורסם, ניתן להבין אחד הדגשים על ה"מציאות" יהיה כאשר במקרה שג'ייסון ירוץ ספרינט והאוויר יתחיל להיגמר לו, יהיה קשה לשחקן לבצע ירי מדויק. בקרוב מאוד יפורסם גם טריילר מלא של המשחק ואת הגיימפליי, ולפי בלו בוקס זה יהיה ברזולוציה של 4K ובקצב של 60 פריימים לשנייה, מה שמבטיח חוויית משחק מרהיבה

עוד באותו נושא: סוני פלייסטיישן 5

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי