בכיכוב ריי מיסטריו: צפו בטריילר החדש של WWE 2K22

WWE 2K | Chesnot/Getty Images

סדרת משחקי ההאבקות האהובה צפויה לחזור אלינו לאחר שנה של הפסקה, כאשר השבוע שודר הטריילר לכותר החדש במהלך אירוע רסלמניה 37. יעמוד בציפיות הגבוהות?

(גודל טקסט)

אתמול בערב במהלך שידור הרסלמניה ה-37, אוהדי ה-WWE זכו לבשורה ענקית: ארגון ההאבקות הבידורי שחרר טריילר באורך 22 שניות, לכבוד השקתו של הכותר החדש WWE 2K22. בטריילר מככב לא אחר מהכוכב הוותיק, ריי מיסטריו, בו הוא נראה מבצע את תרגיל ה-"619" המפורסם שלו על חשבונו של סזארו.

זו ההצצה הראשונה שלנו למשחק הבא בסדרת ההאבקות הפופולרית, לאחר שנת העדרות בצל משבר הקורונה והביקורות השליליות על הכותר האחרון ששוחרר, WWE 2K20. בשנתיים האלה חברת משחקי הוידאו, 2K החליטה לעשות שינוי נרחב במשחק, וכבר בטריילר ניתן לראות דמויות ברזולוציה גבוהה מזו שהכרנו במשחקים של המותג לאורך השנים, וניתן רק לקוות כי ההפסקה שלקחה החברה תשתלם.

התאריך הרשמי של השקת המשחק עדיין לא נחשף, אך ע"פ ההערכות בארה"ב, הוא צפוי לצאת לחנויות באוקטובר, מכיוון שמאז שנת 2014 חברת 2K משיקה את הכותר בחודש זה. המשחק צפוי להיות משווק למחשבים האישיים ולקונסולות הדור הבא – סוני פלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S.

ריי מיסטריו |

הסלוגן של המשחק – "הפעם זה יכה בכם אחרת" מעורר ציפיות רבות אצל אוהדי ה-WWE, וגם אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי