דירק נוביצקי יככב על עטיפת NBA2K22?

דירק נוביצקי | צילום מסך: טוויטר

משתמש בפורום "רדיט" הדליף כי כוכב העבר האגדי של דאלאס מאבריקס יופיע על גבי עטיפת המשחק, כל זאת שלושה חודשים לפני שהוא יושק רשמית על ידי החברה. ייחשף רשמית בכנס E3 הקרוב?

(גודל טקסט)

אם אתם חובבי גיימינג מושבעים, ההתרגשות לפני השקת מוצר חדש בוודאי לא זרה עבורכם. למרות זאת, הציפייה מתחילה עוד לפני שהמוצר יוצא אל השוק, וכבר טרם השקתו מתנהלים דיונים רבים סביב השאלה – מי יככב על עטיפת המשחק? נדמה כי הפעם, התשובה לכך בכל הנוגע ל-NBA2K22 נחשפה ללא כוונת החברה. משתמש בשם swine_flu_greg, שחבר בפורום הגיימינג של "רדיט", טוען כי השחקן שיופיע על גבי עטיפת המשחק הוא לא אחר מאשר דירק נוביצקי, שחקן העבר האגדי של דאלאס מאבריקס.

ההדלפה שנוביצקי יוצג על גבי עטיפת המשחק עוררה לא מעט תהיות עקב העובדה שהגרמני פרש ממשחק פעיל ב-2019, אך שני גורמים עלולים לאשר שהיא עשויה להיות נכונה: האחד, ייתכן כי נוביצקי יופיע על גבי עטיפת משחק האגדות, כאשר השחקן שיככב על גבי הגרסה "הרגילה" והיותר פופולרית של המשחק טרם ידועה. השנייה, נוגעת לדיווח זהה של מקור מעט יותר אמין בדמות ג'ייסון שרייר, כתב הגיימינג של "בלומברג" האמריקאי. שרייר טוען שהמידע עשוי להתברר כנכון, ושבכנס הגיימינג הקרוב E3 ייתכן כי מעט יותר פרטים בנושא ייחשפו.

ומה לגבי השקת המשחק עצמו? NBA 2K22 צפוי לצאת לשוק בספטמבר הקרוב, והוא נתמך על ידי דור הקונסולות החדש -PlayStation 5, אקס בוקס Series X\S, מחשב אישי ונינטנדו סוויץ', וכמו כן לדור הקונסולות הישן יותר – PlayStation 4 והאקס בוקס וואן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי