לא רק ספייס ג'אם: לברון ג'יימס מגיע למשחק הווידאו הפופולרי

לברון ג'יימס בפרמיירה של ספייס ג'אם 2 | Kevin Winter/Getty Images

חברת EPIC, היצרנית של "פורטנייט", חשפה את דמותו החדשה של כוכב ה-NBA, אותה יוכלו המשתמשים לבחור בשלוש הופעות שונות. שחקן הלייקרס יהיה הראשון מליגת הכדורסל הטובה בעולם שמופיע במשחק הווידאו

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס הגיע ל"פורטנייט". יצרנית משחק הווידאו המפורסם, EPIC, חשפה אתמול (שני) את דמותו החדשה של כוכב ה-NBA הגדול ביותר בדור הנוכחי, אותה יוכלו לרכוש המשתמשים החל ממחר – יום רביעי ה-14 ביולי.

שחקני "פורטנייט" יוכלו לבחור שלוש הופעות שונות עבור דמותו של לברון: אחת בבגדי מלך, כיאה לכינויו של הכדורסלן, השנייה בתלבושת המשחק מהסרט "ספייס ג'אם 2" שייצא לאקרנים בימים הקרובים, והשלישית בחולצת "Taco Tuesday" – בעקבות החיבור הידוע של ג'יימס למנהג לאכול טאקוס בימי שלישי.

כוכב לוס אנג'לס לייקרס הפך לשחקן ה-NBA הראשון שמקבל דמות משלו ב"פורטנייט", כאשר במשחק כבר מופיעים בין השאר שחקני ליגת הפוטבול האמריקאית, ה-NFL, וכדורגלנים כדוגמת ניימאר והארי קיין.

עוד באותו נושא: לברון ג'יימס, פורטנייט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי