החל משלישי בחבילת הערוצים של ספורט1: נבחרת ישראל בגביע האומות של פיפ"א

טורניר צדקה פיפ"א
טורניר צדקה פיפ"א | התאחדות לכדורגל

מואנס דאבור ורועי פלדמן, אלוף הארץ ב-Fifa, ייצגו את הנבחרת בטורניר הצדקה "Fifa Enations Stay and Play". היריבה הראשונה - נבחרת טורקיה. גם טיבו קורטואה ייקח חלק

(גודל טקסט)
בזמן שברחבי אירופה, וגם כאן אצלנו בישראל, מגבשים שיטות כיצד לחזור לשחק כדורגל, נודע היום (שבת) כי ייערך טורניר פיפ"א נוסף, הפעם טורניר צדקה "‏ Fifa Enations Stay and Play"  בו תשתתף נבחרת ישראל. הטורניר יתקיים ביוזמתה של פיפ"א לאור משבר הקורונה. בטורניר ישתתפו שחקני FIFA מקצועיים ושחקני נבחרת לאומית בקבוצות משותפות. 
 
 
נבחרת ישראל תיוצג על ידי מואנס דאבור שכבר הוכיח את כשרונו בטורנירים שונים לאחרונה וכן ורועי פלדמן, אלוף הארץ ב-Fifa ומדורג 42 בעולם. הנבחרת הוגרלה לבית B יחד עם מצרים, רומניה וטורקיה. 

הטורניר ייצא לדרך ביום שלישי הקרוב (21.4) וישודר בחבילת הערוצים של ספורט1. בשעה 18:00 תפגוש ישראל את טורקיה ולאחר מכן ב-20:00 תפגוש את מצרים. לאחר מכן (רביעי) תפגוש את רומניה. המקום הראשון ממשיך הלאה לשלבי הגמר שייערכו ביום שבת הבא, 25.4 הנבחרת הזוכה בטורניר תקבל פרס כספי אותו תתרום למאבק בקורונה.

בין הכוכבים שייקחו חלק בטורניר: טיבו קורטואה שוערה של ריאל מדריד ונבחרת בלגיה. פרנק פברה הקולומביאני מבוקה ג'וניורס וגם הרב מטונדו הוולשי משאלקה 04. ברזיל, פורטוגל, גרמניה, אנגליה, איטליה וארגנטינה שולחות נציגים.

 


לו"ז מלא

21.4 – יום שלישי:
18:00, ישראל – טורקיה
20:00, ישראל – מצרים
 
 
22.4 – יום רביעי:
18:00, ישראל – רומניה

24.4 – יום שישי:
שלב הנוק אאוט.

25.4 יום שבת: הגמר

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי