העתיד כבר כאן: נחשפו הטריילר והפרטים החדשים על פיפא 21

קיליאן אמבפה, פיפא 21
קיליאן אמבפה, פיפא 21 | EA

חברת EA Sports סיפק הצצה ראשונה לדור הבא של משחק הכדורגל שיהיה זמין בפלייסטיישן 5 ובאקס-בוקס X. וגם: תאריך השחרור והפינוק המיוחד לגיימרים

(גודל טקסט)

חברת EA Sports חשפה פרטים חדשים על הגרסאות החדשות של פיפא ו-Madden 21, ושחררה טריילר ראשון ששילב בין שני המשחקים וסיפק הצצה לגרפיקה שנראה בקונסולות החדשות – פלייסטיישן 5 ואקס-בוקס X. בסרטון נעשית השוואה בין קיליאן אמבפה וטום בריידי להרקולס (שמחזיק כדור פוטבול) שמציתה את הדמיון לקראת הדור הבא של שני המשחקים.

עוד פורסם תאריך השחרור של פיפיא 21 לפלייסטיישן 4, אקס בוקס וואן ולמחשבים איישיים. בניגוד לשנים האחרונות בהן המשחק יצא ביום שישי האחרון של חודש ספטמבר, השנה המועד נדחה מעט והמשחק ישוחרר ב-9 באוקטובר. שחקנים שירכשו את גרסאות ה-Ultimate או Champions יקבלו גישה למשחק שלושה ימים לפני כולם ואילו בעלי EA Access יוכלו לשחק כבר ב-1 באוקטובר.

בנוסף, נודע כי הגיימרים יזכו לפינוק: שחקנים שירכשו מראש את המשחק לדור הנוכחי יקבלו אוטומטית שדרוג של המשחק כשירכשו את הקונסולות החדשות, ללא תוספת תשלום. בחברה המפתחת הבטיחו כי כל התקדמות של השחקנים במשחק תישמר וגם שחקנים שירכשו עותק פיזי של הדור הנוכחי, יוכלו להתקין אותו על קונסולות הדור הבא.

באשר לפיפא ספציפית, בחודשים הקרובים ייחשפו פרטים חדשים בנוגע למשחקיות שנחווה בקונסולות החדשות, כולל מצבי הקריירה, כדורגל רחוב, פרו-קלאבס והאולטימייט טים. EA הבטיחה לעדכן גם לגבי גרסאות עבור קונסולת הנינטנדו סוויץ' ושירות הסטרימינג גוגל סטאדיה. בנוסף, נבדקת האפשרות שבעתיד השחקנים יוכלו להתמודד אחד מול השני ברשת כשכל אחד משחק בקונסולה אחרת.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי