המסע מתחיל, סימאונה: "כל משחק נלקח ברצינות"

צ'ולו. זוכר התחלות יפות במפעל
צ'ולו. זוכר התחלות יפות במפעל | צילום: Gettyimages

20:55: אתלטיקו רוצה גביע. המאמן בהרכב משני וחושב על ינואר

(גודל טקסט)

דייגו סימאונה אוהב את המפעל הזה, שהיה אחד ההצלחות הראשונות שלו באתלטיקו כאשר בעונת 2013/14 זכה בגביע עם ניצחון על ריאל מדריד 1:2. ב-20:55 (ישיר בספורט2) הקולצ'ונרוס יחלו את המסע במפגש מול ראוס.

 

סימאונה אמר לקראת המשחק: "זה מפעל שהביא לנו המון הנאה. הוא היה ההתחלה של הרבה דברים יפים שהשגנו ביחד מאז הגעתי למועדון. נעבוד קשה ונכבד אותו כמו שתמיד עשינו באתלטיקו. לנו לא משנה אם זה משחק ליגה, גביע, מפעל אירופי או משחק ידידות. ברגע שהשחקנים לובשים את חולצת אתלטיקו הם מתייחסים למשחק ברצינות".

 

 

האדומים לבנים יגיעו למשחק ללא אנטואן גרייזמן, דייגו גודין, יאניק קראסקו, פרננדו טורס, לואיס פליפה, חואן פראן, אוליבר טורס וגאבי. סימאונה ישתמש בכמה שחקני הרכב בודדים, שחקני ספסל והקבוצה השנייה של אתלטיקו.

 

 

 

סימאונה איבד את הקשר טיאגו, שייעדר תקופה ארוכה לאחר ששבר את רגלו והוא החל כבר לחפש מחליף לשחקן: "בשוק ההעברות של ינואר נהיה פעילים. אנחנו תמיד קשובים לאופציות שיש בשוק ההעברות".

 

ראוס מובילה במחוז שלה בליגה השלישית בספרד.. ראוס לא הפסידה כמעט שנה במגרשה הביתי הקרוי 'קאמפ נואו מוניסיפל ראוס'. כוכב הקבוצה הוא אדגר שהבקיע שבעה שערים העונה. נצ'ו גונסלס מאמן ראוס היעד: "אנחנו לא יכולים לשחק פתוח מול קבוצה כמו אתלטיקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי