הפועל ירושלים גברה 82:86 על גלאטסראיי

רולנד. ניצחון יוקרתי
רולנד. ניצחון יוקרתי | צילום: דני מרון

רולנד (21 נקודות) ודאנקן (17 נק') שמרו על סיכוי להעפיל לשלב הבא

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הגיעו למשחק מול גלאטסראיי עם הגב אל הקיר, אך ידעו להיות שם ברגע האמת, ניצחו 82:86 ושמרו על סיכוי ריאלי להעפיל לשלב הבא.

 

בניגוד למשחקים הקודמים באירופה, השחקנים של דני פרנקו היו במשחק מהרגע הראשון. מאט ג'נינג הוביל אותם במחצית הראשונה כשפתח את ההגנה מבחוץ ולא איפשר לטורקים לברוח בשום שלב של המשחק. 

 

 

לאחר רבע שלישי טוב, האדומים נכנסו שוב לרבע האחרון צמוד, אך בעזרתו של אי. ג'יי. רולנד, שבדומה למשחק מול הפועל ת"א ידע לקחת את האחריות בסיום ולהוביל את קבוצתו לניצחון הכל כך חשוב ולשמח את 7000 האוהדים שהגיע לארנה.

 

האדומים קיבלו חדשות נפלאות בתחילת המשחק כאשר המשחק בין ניז'ני נובגורוד לאא"ק אתונה הסתיים בניצחון הרוסים 79:86. בשבוע הבא יארחו האדומים את היוונים כשהם יודעים שניצחון שם אותם במושב הנהג לקראת השלב הבא. המחזור יושלם מחר (רביעי) כאשר קראסני וולגוגראד, לה סיכוי קלוש ביותר להעפיל, תארח את נפטונאס קלייפדה. 

 

אלון ופרנקו בסיום. אולי הוא צריך להגיע בכל משחק (דני מרון)

 

מהלך המשחק:

 

רבע ראשון

ההתקפה של האדומים נראה נפלא בפתיחה, כאשר הם שלחו כדורים לצבע ועלו ליתרון 8:10 לאחר ארבע דקות. לצערו של דני פרנקו, אחוזי הקליעה מהשדה ירדו עד לסיום הרבע, כשהשחקנים שלו הצליחו לקלוע רק 9 נקודות עד הסיום וקבוצות ירדו בשוויון 19:19.


פישר. פתח טוב (דני מרון)

רבע שני

האדומים עלו שאננים לרבע השני ואריק מקלום העלה את האורחים ליתרון 23:28. פרנקו לקח פסק זמן ולאחר שתי שלשות של מאט ג'נינג החזירו את היתרון להפועל ירושלים 32:34. הפועל ירושלים המשיכה לשלוח כדורים לצבע וחזרה להוביל, אך שלשה של מקלום בסיום המחצית הורידה את הקבוצות בשווין 43:43.


ג'נינג. החזיר את האדומים למשחק (דני מרון)

רבע שלישי

בניגוד לרבע השני הפעם על המארחים חדים למחצית השנייה, כאשר בעזרת הקהל ומחש נקודות של יותם הלפרין, עלו ליתרון 51:56. רולנד וסמית' המשיכו ללחוץ ואחרי הטבעה של האחרון עלו ליתרון שיא 54:62. אך כרגיל הם לא הצליחו להמשיך את המומנטום וירדו ביתרון קטן, 64:68.


סמית'. התעורר ברגעי האמת (דני מרון)

רבע רביעי

הטורקים השוו בפתיחה אך ריצת 0:7 של המארחים החזירה להם את היתרון 68:75. עתאמן לקח פסק זמן ובעזרתו של ג'ואי דורסי עצר את הריצה, 78:79 לירושלים. אי. ג'יי רולנד לא נרתע, לקח את האחריות עליו והוביל את קבוצתו לניצחון, 82:86 לירושלים.


רולנד. לקח אחריות בסיום (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי