זהירות, נובו מסטו: ראשון לציון כבר מביטה קדימה

מקום ראשון. ראשלצ
מקום ראשון. ראשלצ | צילום: אינגה צ'מורינה

הכתומים עלו למרות 77:72 לסופיה. ועכשיו? הסלובנים, וילרבאן וקבוצה פינית

(גודל טקסט)

למרות שמכבי ראשון לציון הפסידה הערב (רביעי) 77:72 לאקדמיק סופיה הבולגרית במחזור השישי והאחרון בבית 8 של היורוקאפ, הכתומים עלו לשלב הבא מהמקום הראשון עם מאזן נהדר של 2:4.

 

שרון דרוקר העניק מנוחה למארק ליונס, שקלע 25 נקודות בניצחון על אשדוד בתחילת השבוע, עקב צוואר תפוס. המשחק היה צמוד והחניכים של שרון דרוקר סיימו את הרבע השלישי ביתרון שלוש נקודות. הרוסים רצו 0:10 בתחילת הרבע הרביעי ומנקודה זו הכתומים רדפו אחריהם ולא הצליחו להדביק את הפיגור עד להפסד.

 

 

הצטיינו בראשל"צ: שון דאוסן (20 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים), רומרו אוסבי (14 נקודות ו-8 אסיסטים). דריל מונרו סיים ערב פושר עם שבע נקודות בלבד.

 

המטרה הושגה. דרוקר (עדי אבישי)

 

"באנו למשחק חסרי ריכוז", הודה דאוסן בסיום, אך מאמנו נשמע מרוצה מהעובדה שחניכו סיימו בפסגה: "המטרה הושגה", אמר דרוקר. "סיימו במקום הראשון בבית קשה. אנחנו סוחטים את החבר'ה, לא פשוט לשחק כל יומיים".

 

כאמור, הקבוצה מעיר היין העפילה לשלב הבא, והיא תשובץ בבית 15 יחד עם נובו מסטו הסלובנית, קטאיה יואנסואו הפינית וליון-וילרבאן הצרפתית. הכתומים יפתחו את השלב הבא ב-16 בדצמבר עם משחק לא פשוט נגד הסלובנים, שכבר זכו בגביע השלישי בחשיבותו באירופה (היורוצ'אלנג') בשנת 2011.

 

השלב השני, בו יתמודדו 32 קבוצות בשמונה בתים, יסתיים בתחילת פברואר לאחר שישה מחזורים. שתי הראשונות בכל בית יעפילו לשמינית הגמר, שכמו רבע הגמר יתקיים בשיטת בית-חוץ. ארבע הראשונות יעפילו לפיינל פור, שיתקיים בסוף אפריל בזאגרב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי