הצגה על תנאי: 1:3 לריאל על קאדיס

צ'רישב חוגג את השער
צ'רישב חוגג את השער | צילום: AFP

דניס צ'רישב כבש ראשון והוחלף במשחק שספק אם בכלל ייחשב

(גודל טקסט)

מי בכלל יזכור את מה שהתנהל על הדשא? ריאל מדריד עלתה לשחק נגד קאדיס במשחק הראשון בשלב 32 האחרונות של גביע המלך, כשכל מה שהיא יודעת זה שקודם לכן ברצלונה הביסה 1:6 את ויאנובנסה ועלתה לשמינית הגמר.

 

רפא בניטס העניק מנוחה למרבית שחקניו הבכירים והעניק את חולצות ההרכב לשחקני משנה רבים. אחד מהם הוא הקיצוני הרוסי דניס צ'רישב, לו היה בכלל אסור לשחק במפעל עקב השעיה אותה הוא גורר עוד מתקופתו בויאריאל.

 

הרוסי העלה את הבלאנקוס ליתרון כבר בדקה השלישית אחרי מסירה על כמעט חצי מגרש של חאמס רודריגס, שבעצמו עלה למגרש במטרה להוכיח כי הוא ראוי ליותר קרדיט. המשך המשחק היה שקול לאחר שקאדיס לא אפשרה לריאל להתקרב יותר מדי לרחבתה.

 

הסיפור של צ'רישב התגלה רק לקראת המחצית, וככל שהתקדמה המחצית השנייה תחושת הגארבג' טיים התגברה, ככל הנראה עקב הידיעה כי למשחק אין הרבה חשיבות. הרוסי הוחלף כחצי דקה לאחר פתיחת המחצית במהלך תמוה למדי, יתכן כחלק מתכנון מערך ההגנה המשפטי של הבלאנקוס להדחתם הצפוייה מהמפעל.

 

איסקו, שגם הוא מעוניין לקבל יותר דקות משחק, הוסיף צמד שערים נאים במחצית השנייה מבישולים של קאסימרו וחאמס. לקראת סיום המשחק קאדיס הצליחה לצמק את התוצאה משער של קיקה מארקס, שלמען האמת די הגיע לה. 1:3 בסיום.

מהלך המשחק

דקה 3

0:1 לריאל מדריד! זה היה מהיר! כדור גדול של חאמס רודריגס מהאגף הימני חתך את כל המגרש ומוצא את דניס צ'רישב, שהשתלט על הכדור בצורה נהדרת ובעט בעוצמה לרשת.


צ'רישב חוגג את שערו הראשון במשחק רשמי במדי ריאל (AFP)

דקה 9

כמעט שוויון! קוארו הקולומביאני קיבל כדור פנטסטי מסאלבהנ סאנצ'ס מבעד להגנה וניצב לבדו מול קאסיה, אך השוער עצר את הבעיטה שלו. ספק אם קאדיס תגיע לעוד הזדמנויות כאלה!

דקה 13

עוד הזדמנות נהדרת לריאל. חאמס קיבל את הכדור בתוך רחבה, הסתובב ובעט לעבר השער, אך הכדור חלף סנטימטרים מהעמוד.


בולט. חאמס רודריגס (AFP)

דקה 24

אחרי פתיחת משחק עם קצב גבוה המשחק נרגע מעט, כאשר הבלאנקוס מחזיקים בכדור רוב הזמן, אך לא מתקרבים יותר מדי לשער. הקהל מלווה את ההתמסרויות של השחקנים בלבן בשריקות בוז קלות.

דקה 29

דאבל פס בין ואסקס וחסה הסתיים בכדור שקיבל הראשון בעמדה קשה בתוך הרחבה. הבעיטה שלו פגשה את הרשת החיצונית.


מתיקון צופה בקאסימרו (AFP)

דקה 46

וואו. ריאל החליפה את צ'רישב בקובאצ'יץ' כחצי דקה לאחר פתיחת המחצית השנייה. האם הסיבה לכך היא ניסיון לבנות סיפור כיסוי כלשהו לעונש האפשרי עקב שיתופו הבלתי חוקי של הרוסי?


צ'רנישב מוחלף (AFP)

דקה 60

אחרי שעה של כדורגל קאדיס רק בפיגור של 1:0. היא ממשיכה להיראות כיריבה שקולה לחלוטין, לפחות על הדשא, נותנת פייט על הדשא לעיני הקהל הביתי ולא מאפשרת לבלאנקוס להגיע למצבים רבים.

דקה 64

כדור חופשי של חאמס רודריגס ממרחק של 25 מטרים נקלט בקלות על ידי השוער באלסטה.

דקה 66

0:2 לריאל! כדור ארוך של קאסימרו מצא את איסקו בהתקפה. הספרדי המוכשר התגבר על שמירה של ארבעה כדורים ומול השוער לא התקשה להרשית.

דקה 71

חילוף פיקנטי בקאדיס. חלוץ נבחרת ספרד לשעבר דני גואיסה, לו היה חלק משמעותי בזכיית ה"לה רוחה" ביורו 2008, נכנס כמחליף במקום קוארו.

דקה 74

0:3 לריאל! חאמס מצא את איסקו ברחבה בכדור עומק נהדר, והספרדי בעט בעיטה שפגעה בשוער וחדרה פנימה. יש בכלל משמעות לשערים האלה?


איסקו חוגג את השער שלו (AFP)

 

דקה 88

1:3 לריאל! קאדיס מצליחה לצמק את התוצאה! כדור שהורם לרחבה מצד ימין הורחק לא טוב על ידי פפה היישר לרגלו של קיקה מארקס, שמתוך הרחבה בעט לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי