ריאל עלולה לעוף מהגביע בגין שיתוף שחקן מורחק

צ'רישב. הכבשת וגם הודחת?
צ'רישב. הכבשת וגם הודחת? | צילום: Gettyimages

דניס צ'רישב, שסחב עונש השעייה, שיחק והבקיע מול קאדיס. מה, אין להם פקס?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד עשויה להיות מודחת מגביע המלך, וממש לא בגלל יכולתה על כר הדשא. זאת לאחר שדניס צ'רישב שותף הערב (רביעי) במדי הבלאנקוס מול קאדיס בשלב 32 האחרונות, אך כנראה סוחב עונש השעייה מהשנה שעברה.

 

הסיפור הוא כזה. קשר נבחרת רוסיה היה מושאל בשנה שעברה לוויריאל, ובחצי הגמר מול ברצלונה ספג צהוב שלישי במפעל וכנראה היה צריך להיות מושעה. אך למרות זאת, הוא פתח בהרכב של רפא בניטס ואפילו כבש את השער הראשון ואפילו עלה בפתיחת החצי השני. אך כנראה שמישהו במדריד התעורר, ו-40 שניות (!) בלבד לאחר חידוש המשחק הוחלף. ואם זה לא מספיק, וזה בהחלט אמור להספיק, בורחה מאירול גם נכלל בסגל של הבלאנקוס בניגוד לחוק.

 

צ'רישב. אחרי שכבש, לפני שגילה (GettyImages)

 

 

40 שניות במחצית השנייה, הוא הוחלף (GettyImages)

 

 

הכדור כעת עובר למגרשה של קאדיס. הנהלת המועדון כבר הודיעה כי תתלונן, והנשיא ויסקיינו הכריז: "אעשה את הדבר הטוב ביותר עבור הקבוצה".

עוד מוקדם, אך מסתמן כי ריאל צפויה להיות מודחת מהפעל כבר בשלב המוקדם הזה, ומסיבה הזויה במיוחד. פרשה מביכה ללא ספק. כנראה שזה קורה גם לגדולים ביותר. אגב, רפא בניטס כבר עף מהגביע בעקבות שיתוף לא חוקי של שחקן כשהיה המאמן של ולנסיה, במשחק מול נובלדה, אחרי ששיתף ארבעה זרים (מחוץ לאיחוד האירופי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי