דיווח: ארסנל ויונייטד מעוניינות בריאד מחרז

מחרז. הכוכב של מוליכת הפרמיירליג
מחרז. הכוכב של מוליכת הפרמיירליג | צילום: AFP

בצרפת פורסם כי הקשר האלג'יראי עשוי להימכר תמורת 29 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

האלג'יראי ריאד מחרז, שמככב בלסטר סיטי, מוליכת הפרמיירליג לפחות עד אחרי חג המולד, מושך תשומת לב רבה בקרב קבוצות הפאר האנגליות הודות למספריו המדהימים העונה – 13 שערים ו-7 בישולים בליגה.

השבועון הצרפתי "לה ספורט 10" פרסם שהאלג'יראי מבוקש על ידי ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, אך אם ימשיך ביכולת הזו ספק אם הרשימה תהיה כה מצומצמת.

גם מנג'ר השועלים, קלאודיו ראניירי, מודע לעובדה שמחרז וג'יימי וארדי מבוקשים על-ידי הגדולות והבהיר שבינואר הם לא יעזבו, אך הצעה של כ-29 מיליון ליש"ט על כל אחד מהם עשויה לשנות את התמונה לפי הפרסום בצרפת.

קצת קשה להבין את ארסן ונגר, הנחשב למומחה כדורגל צרפתי וכאחד שעוקב אחריו מקרוב אחר הליגה, פספס את הכישרון המדהים שהגיע ל"קינג פאוור" תמורת 400 אלף ליש"ט בלבד בינואר של עונת 2013/14.

מחרז מדייק בסוף השבוע מנקודת הפנדל (Gettyimages)

העברה נוספת שנמצאת על הפרק בפרמיירליג היא צירופו של קשר דינמו קייב, אנדריי ירמולנקו, לאברטון שמאוד מעוניינת בשירותיו ועשויה לשלם עבורו למעלה מ-20 מיליון יורו המכשול הצפוי בעסקה זו הוא העובדה שהאוקראינים עלו לשמינית גמר ליגת האלופות, שם יפגשו את מנצ'סטר סיטי, כך שאין התלהבות יתר למכור את הכוכב.

בספרד, העיתון "מארקה" פרסם כי קשר סלטה ויגו אוגוסטו פרננדס ישחק החל מינואר הקרוב באתלטיקו מדריד אחרי שהקבוצה סיכמה את כל תנאי העברתו של הקשר בן ה-29.

הוא יחתום בקולצ'ונרוס על חוזה ל-3.5 שנים ויהיה מחליפו של טיאגו שנפצע. ולס סארספילד הארגנטינית שמחזיקה ב-50 אחוז מכרטיס השחקן שלו, עדיין צריכה לאשר גם היא את העסקה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי