פולהאם מתכננת: יוקאנוביץ' יוצג מול דרבי

יוקאנוביץ'. יוצג באנגליה בבוקסינג דיי?
יוקאנוביץ'. יוצג באנגליה בבוקסינג דיי? | צילום: דני מרון

דיווח: הסרבי ביקש להמתין לסיום קמפיין האלופות. נותר לסכם את גובה הפיצוי

(גודל טקסט)

ה"מירור" האגנלי דיווח כי סלבישה יוקאנוביץ' מתקרב לפולהאם ובקוטג'רס מקווים להציג אותו כמנג'ר החדש במשחק ב"בוקסינג דיי" מול דרבי מצמרת ליגת המשנה, ב-26 בדצמבר.

 

על פי הדיווח יוקאנוביץ' היה כל הזמן המטרה מספר אחת של המועדון לאחר שהעלה את ווטפורד לפרמיירליג, אבל המאמן הסרבי הבהיר להם שלא יוכל לעזוב את מכבי תל אביב לפני סיום משחקי ליגת האלופות.

 

 

העיתון כתב שכעת החתמת המאמן הסרבי תלויה בסיכום עם מכבי תל אביב על גובה הפיצויים שישלמו למועדון על כך שהוא משחרר אותו באמצע העונה. יוקאנוביץ' אמור להחליף את קית' סימונס שפוטר כבר לפני שישה שבועות. עד כה המועדון לא מינה מנג'ר בגלל שחיכה לסרבי. לפי הדיווח אם עסקת יוקאנוביץ' לא תצא לפועל המנג'ר שמועמד במקומו הוא גארי מונק שפוטר מסוונזי לאחרונה.

 

הקבוצה הלונדונית התדרדרה עד למקום ה-18 בצ'מפיונשיפ, אבל מדובר במועדון גדול עם לא מעט כסף.  הכוכב הראשי שלו הוא החלוץ הסקוטי, רוס מקורמק שהוא מלך השערים בליגה עם 12 שערים ונרכש בקיץ הקודם מלידס בסכום שיא בליגה של 11 מיליון ליש"ט.

 

 

 

שחקן בולט נוסף במועדון הוא החלוץ הצרפתי בן ה-19 מוסא דמבלה ולא מדובר בקשר הבלגי של טוטנהאם. התרנגולים מתעניינים בכישרון העולה יחד עם עוד קבוצות כשגם באיירן מינכן הוזכרה בנושא. עוד שחקן מעניין בפולהאם הוא הקשר בן ה-35 סקוט פארקר לשעבר בטוטנהאם ושחקן נבחרת אנגליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי