הטלגרף: "ריאל מעוניינת לצרף את הארי קיין"

זידאן כבר התחיל לעבוד?
זידאן כבר התחיל לעבוד? | צילום: Gettyimages

וגם: יונייטד שחררה שחקן, שאלקה התחזקה ואובמיאנג סרב להצעת ארסנל

(גודל טקסט)

חלון ההעברות מעביר הילוך. כמעט שבוע של העברות מאחורינו, השיא עוד לפנינו והדיווחים והספקולציות נמצאים בשיאם. לפניכם כל השמועות האחרונות וההחתמות הרשמיות.

 

רשמי

 

המגן הימני איבו פינטו הפורטוגלי מדינאמו זאגרב חוגג היום את יום ההולדת שלו ה-26, והוא קיבל מתנה יפה. נוריץ' הודיעה רשמית על החתמתו בקבוצה לשלוש וחצי שנים.

 

מנג'ר הקנריות, אלכס ניל, אמר: "יש לו ניסיון, הוא שיחק השנה נגד באיירן מינכן וארסנל בליגת האלופות וכל עתידו לפניו". 

 

סטנדרד ליאז', שנמצאת באי ודאות כלכלית, צירפה שלושה שחקנים – ז'אן-לוק דומפה ואדמילסון ג'וניור מסנט. טרוידן, ומילוש קוסאנוביץ' ממכלן.

 

 

מורגן אמלפיטאנו, ששוחרר מווסהטאם, חתם בליל לשנתיים וחצי.

 

ג'ו קול הוותיק ששיחק כמושאל בליג one באנגליה (הליגה השלישית), חתם סופית בקובנטרי סיטי שמנסה לעלות לצ'מפיונשיפ.

 

קול. יעלה את קובנטרי לצ'מפיונשיפ (gettyimages)

 

מנצ'סטר יונייטד שחררה את ויקטור ואלדס ללא דמי העברה והוא יוכל לחתום בכל קבוצה שירצה.

 

שאלקה צירפה את אלסנדרו שאפף מנירנברג תמורת 6 מיליון יורו. קלן רכשה מבאטה בוריסוב את המגן פיליפ מלאדנוביץ' תמורת מיליון וחצי יורו.

 

ניקולאס קאסטיו, חלוצה הצ'יליאני בן ה-22 של קלאב ברוז', עבר בהשאלה לקבוצה ממנה הגיעה לבלגים, אוניברסידד קאטוליקה.

 

שמועות

 

העיתון "טלגראף", הנחשב לאמין, פרסם שריאל מדריד רוצה את הארי קיין מטוטנהאם בקיץ הקרוב. הבלאנקוס עשויים לצרפו במקום כריסטיאנו רונאלדו אם יעזוב או כרים בנזמה שעלול לסיים את דרכו בקבוצה בשל פרשת קלטת הסקס המפורסמת. 

ריאל כבר רכשה בעבר את לוקה מודריץ' וגארת' בייל מטוטנהאם. בניגוד לשניים האחרונים קיין גדל מגיל צעיר בטוטנהאם אותה הוא אוהד (למעט כמה חודשים ששיחק בארסנל) והצהיר שיישאר אצל התרנגולים, אבל אם ימשיך ביכולת המצוינת שלו יהיה קשה להשאיר אותו בוויט הארט ליין.

קיין, יעזוב את לונדון למרות אהדתו לתנרגולים? (Gettyimages)

חשוב לציין שהחלוץ הצעיר חתום בטוטנהאם עד 2020 וגם מנצ'סטר יונייטד ניסתה לרכוש אותו בקיץ האחרון. 

ארסן ונגר התייחס להחתמתו הצפוייה של מוחמד אל נאני, שחקנה המצרי של באזל, ואמר: "אני מאמין שהיא תצא לפועל עוד 2-3 ימים. היא קצת מסובכת, אבל אנחנו נחתים אותו לבסוף". 

 

"המירור" מדווח הבוקר שמנצ'סטר יונייטד תנסה לרכוש את רומולו לוקאקו מאברטון ומציעה עליו 40 מיליון ליש"ט. הוא כבש 12 שערים ב-12 המשחקים האחרונים שלו.

 

העיתון "דיילי סטאר" מפרסם שמנצ'סטר יונייטד תנסה לרכוש את אדן הזאר שמחירו עשוי להיות 65 מיליון ליש"ט אחרי שהבינו, כי אין סיכוי לקבל את גארת' בייל.

 

 

אם אדן הזאר יחליט לעזוב את צ'לסי הקבוצה רוצה לרכוש את אלכס אוקסלייד-צ'מברליין במקומו. כך מפרסם העיתון "הסאן". הזאר מבוקש בריאל מדריד, פ.ס.ז' וכאמור גם במנצ'סטר, אבל יחליט על עתידו גם כשיידע איזה מנג'ר ימונה לתפקיד שנה הבאה. הזאר עשוי להגיע לריאל מדריד כמחליפו של גארת' בייל. צ'מברליין סבל בארבע השנים האחרונות מפציעות ונכנס כמחליף (49 משחקים) יותר מאשר פתח (46). ההרגשה היא שהוא זקוק לאתגר חדש.

 

ברצלונה מתחרה עם צ'לסי על שרותיו של הבלם ג'ון סטונס מאברטון. הוא עשוי לעלות 40 מיליון ליש"ט. פרשן הכדורגל דני מרפי טען שסטונס הוא כבר עכשיו "שחקן ברצלונה בהמתנה". העיתון "הסאן" דיווח שסטונס לומד כבר ספרדית והוא יעדיף כנראה לשחק בברצלונה מאשר בצ'לסי. 

 

לואיס אנריקה מעדיף את נוליטו מסלטה ויגו על דניס סוארס מויאריאל. כך מפרסם העיתון "מונדו דפורטיבו", אבל הבעיות נותרו על כנן. נוליטו עולה 18 מיליון יורו וזה סכום שברסה מעדיפה לא לשלם ו-ויאריאל לא ממהרת לשחרר את סוארס.

 

אמבויאנג. "לא עוזב את דורטמונד בקרוב" (gettyimages)

 

חלוץ בורוסיה דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג, דחה את הצעת ארסנל לרכוש אותו ב-60 מיליון יורו. הוא זכה בתואר "כדורגלן השנה של אפריקה" וכשנשאל על עתידו אמר: "אני לא רוצה לעבור לארסנל. אני לא עוזב את דורטמונד בקרוב".

 

ג'יאנלי אימבולה קשר פורטו הצרפתי מובקש בסטוק סיטי. פורטו עפה מליגת האלופות וזקוקה למזומנים. אתמול היא גם פיטרה את מאמנה ז'ולאן לופטגי. אימבולה לא שיחק בפורטו מאז הגיע ממארסיי ויוז הודה שהוא אחד השמות שמלהיבים אותו.

 

לאציו דוחקת במנצ'סטר יונייטד לשלם 36 מיליון ליש"ט כדי לרכוש את הקשר הברזילאי פליפה אנדרסון. האיטלקים רוצים את הכסף, אבל הברזילאי דורש חבילת בונוסים שלדעתו מגיעה לו מהמועדון מרומא. הוא הוחלף במחצית בתיקו 0:0 נגד קארפי והמאמן פיולי עקץ אותו: "הוא יכול לשחק הרבה יותר טוב".

 

אנדרסון. דורש חבילת בונוסים (gettyimages)

 

ג'מרסון בלם אתלטיקו מיניירו הברזילאית מבוקש בסביליה. גם פורטו, מילאן ומונאקו רוצות אותו.

 

מאמנים

 

נונו אספיריטו סנטוס שפוטר מולנסיה מועמד מוביל להחליף את ז'ולאן לופטגי כמאמן פורטו.

 

קלאוד מאקללה בעבר קשר צ'לסי מונה למנג'ר המקצועי של מונאקו.

 

חלוץ העבר השבדי של ארסנל, פרדי ליונברג, חזר לארסנל בה כיכב. הוא קיבל את הג'וב של אימון הנוער עד גיל 15. הוא שיחק בין השנים 1998 עד 2007 במועדון 216 משחקים וזכה בתואר "שחקן השנה" של שבדיה בשנים 2002 וב-2006. ליונברג צייץ: "אני נרגש מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי