סוארס הושעה משני משחקים במסגרת הגביע

העימות בדרבי. יימשך גם במשחק הגומלין?
העימות בדרבי. יימשך גם במשחק הגומלין? | צילום: Gettyimages

החלוץ נענש בעקבות התקרית החמורה בדרבי, גם ניימאר השתתף בקטטה

(גודל טקסט)

הדי המשחק הסוער בין ברצלונה לאספניול בגביע המלך בו ניצחה ברסה 1:4 בשמינית הגמר עוד לא התפוגגו. על המגרש ומחוצה לו בחדרי ההלבשה היו עימותים בין השחקנים. השופט מרטינס מונוראה ציין בדו"ח השיפוט שלו שאחרי המשחק לואיס סוארס חיכה לשחקני אספניול במנהרת השחקנים וצעק עליהם: "בואו לכאן יא אפסים, אני מחכה לכם".

 

בעקבות הדברים, ההתאחדות הספרדית השעתה את החלוץ משני משחקים. סוארס יחמיץ את גומלין שמינית גמר גביע המלך מול היריבה העירונית ואת המשחק הראשון בשלב רבע הגמר במידה וברצלונה אכן תעפיל. בספרד מבהירים כי מחזיקת הגביע מתכוונת לערער על ההחלטה.

פרטים חדשים מתגלים על מה שקרה במנהרת השחקנים בקאמפ נואו ובחדרי ההלבשה אחרי המשחק. מסתבר שמספר שחקנים של ברסה רתחו מזעם על השוער וביניהם סוארס, ניימאר וחאבייאר מסצ'ראנו וג'רארד מורנו מאספניול. הם חיכו לו ולכמה שחקני אספניול אחרי המשחק לסגור חשבונות. מי שהצליח להפריד ביניהם היו לא רק סדרנים וכוחות ביטחון אלא מאמנה הרומני של אספניול קונסטנטין גלקה שאגב טען שלא ראה ולא שמע כלום וסרחיו בוסקטס מברצלונה.

 

 

ברצלונה טוענת שסוארס חף מפשע וששחקני אספניול התגרו בו כל המשחק, בעיקר השוער פאו לופס, שדרך במהלך המשחק על הקרסול של ליאו מסי והתגרה בסוארס כל המשחק. זו לא פעם ראשונה בה דרכו על ליאו מסי בצורה מכוערת. בלם ריאל מדריד פפה עשה זאת ב-2012. השופט לא ראה זאת והבלם לא הוענש.

 

בברצלונה גם זועמים על כך ששוער אספניול, פאו לופס, לא יוענש למרות הדריכה על הקרסול של מסי. שם טוענים שזו עבירה קשה שחייבה כרטיס אדום. לופס הופיע במסיבת עיתונאים וטען שלא התכוון לפגוע במסי בכוונה, אבל בברסה מציינים בכעס שהוא אפילו לא ביקש סליחה על ההתנהגות שלו דבר שהיה מוריד מהמתח לקראת הגומלין. צילומי טלוויזיה הראו גם את אנצו רוקו מאספניול פוגע בידו במסי.

 

טוראן. "רוצים לעשות שנה היסטורית" (gettyimages)

 

בתוך כך ארדה טוראן התראיין אחרי המשחק הראשון שלו בברצלונה ודיבר על הרגשות שלו במשחק וסיפר שאינייסטה הוא המודל שלו מאז שהיה צעיר. "אני אולי צעיר ממנו רק בשלוש שנים, אבל עקבתי אחריו לאורך כל הקריירה. מה שהוא עושה במגרש היא אומנות. לפעמים כששיחקתי נגדו ובעטתי בו הרגשתי רע מאוד".

 

לשאלה איך היה לחכות חצי שנה מבלי לשחק אמר: "זה היה שווה את זה ואם הייתי צריך לחכות יותר הייתי מוכן. המשחק ראשון שלי נפל על משחק עצבני שהיה יותר פיזי מאשר כדורגל".

 

טוראן אמר שליאו מסי הוא שחקן לא מהעולם הזה ובחור נפלא שמספר בדיחות לפני המשחקים. "אנחנו רוצים לעשות השנה היסטוריה ולזכות פעם ראשונה במפעל האלופות בשתי אליפויות רצופות. לואיס אנריקה רוצה מאוד את ההישג הזה וגם אנחנו, אבל זה הולך להיות קשה מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי