מנצ'סטר יונייטד רוצה לצרף את חאמס רודריגס

די מריה. בקרוב באנגליה?
די מריה. בקרוב באנגליה? | צילום: Gettyimages

ה"שדים האדומים" מוכנים לשלם 59 מיליון יורו על הקולומביאני. וגם: איסקו לסיטי?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד לא ניצחה כבר שמונה משחקים ונראית על סף אחד המשברים הגדולים שלה מאז שנות השישים, אבל לפחות יש לאוהדי הקבוצה תקווה – כי המועדון החליט להמשיך לרכוש כוכבים בסכומי עתק. 

 

 

 

לפי ה"דיילי אקספרס", ה"שדים האדומים" רוצים לרכוש את חאמס רודריגס הקולומביאני מריאל מדריד. תמורת הקשר, שזכה בתואר השחקן המצטיין של מונדיאל 14, מוכנים במועדון לשלם לא פחות מ-59 מיליון יורו.

 

"הסאן" מוסיף, שהקבוצה קרובה להחתים את הקשר הברזילאי של לאציו פליפה אנדרסון תמורת 35 מיליון ליש"ט. ראשי המועדון היו ברומא השבוע לפי הדיווח במטרה לסגור את העסקה ולהביא את הקשר ההתקפי שיכול לתרום לחוסר כיבוש השערים של היונייטד. 

 

 

העיתון גם מציין שבואו האפשרי של אנדרסון לא מחזק את ההנחה שלואי ואן חאל לא יפוטר, אם כי ההולנדי היה זה שביקש את השחקן מהנהלת יונייטד. מנכ"ל הקבוצה, אד וודוורד שתומך באי פיטורי המנג'ר ההולנדי, מנסה בכל מחיר להציל את העונה כדי שלא תירשם גם ככישלון אישי שלו. לאנדרסון יש סעיף שחרור קצת יותר גבוה, אבל ביונייטד מקווים להתקרב לסכום ולסגור את העסקה. 

 

הגעתו של אנדרסון עשויה לגרום למכירת שחקן אחד או שניים ומעמדו של ווין רוני יהיה עוד יותר בסכנה, כי שחקן לאציו ישחק על המשבצת שלו מאחורי החלוץ אנטוני מרסיאל. 

 


ומה קורה מעבר לכביש? האתר הספרדי "פישחאס" מדווח שפאן סוריאנו, מנכ"ל מנצ'סטר סיטי הגיע למדריד כדי לנסות להחתים את איסקו, קשר ריאל מדריד שלא מרוצה העונה מהעובדה שרפא בניטס לא מכליל אותו ברשימת השחקנים הבטוחים בהרכב.

בסיטי דורשים מהשחקן תשובה האם הוא מוכן להגיע וכבר הציעו לריאל מדריד 32 מיליון ליש"ט עבור הספרדי. סוריאנו ייפגש עם מנכ"ל ריאל מדריד, חוסה אנחל סאנצ'ס, בניסיון לסכם את העברתו. כידוע, מנואל פלגריני, מנג'ר סיטי, מכיר היטב את איסקו מתקופתם המשותפת במלאגה.

 

בנוסף, העיתון ה"מירור" פרסם שמנצ'סטר סיטי רוצה כעת שחקן נוסף מליברפול – אחרי שרכשה מהאדומים את ראחים סטרלינג, הפעם מדובר בג'רום סינקלייר החלוץ בן ה-19 מהאקדמיה לכדורגל של ליברפול, שבגיל 16 ושישה ימים היה לכדורגלן הכי צעיר ששיחק אי פעם בבוגרים של המועדון. בקיץ הקרוב מסתיים חוזהו וסיטי רוצה אותו. יורגן קלופ יצטרך להילחם כדי להשאיר אותו בקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי