עשו כבוד: 2:3 לנוער על גרמניה בטורניר החורף

שחקני נבחרת הנוער חוגגים. ניצחון יוקרתי
שחקני נבחרת הנוער חוגגים. ניצחון יוקרתי | צילום: פייסבוק ההתאחדות לכדורגל

נג'אר, מחאמיד וגל אביב כבשו. אוחנה: "שמח בשביל הילדים, אך לא יוצא מגדרי"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל השיגה ניצחון 2:3 על גרמניה במשחקה השני בטורניר החורף, לאחר שבמשחק הראשון בטורניר הפסידו שחקניו של אלי אוחנה לסרביה 1:0.

 

בדקה ה-23 ניצל פאדי נג'אר חוסר הבנה בין השוער והבלם הגרמני כדי לנגוח באין מפריע לרשת וקבע 0:1 לנבחרת. יצחק אספה, המגן הימני של ישראל, החזיר טובה בדקה ה-40 עם הרחקה אומללה שהגיע לרגלי יוליאן יוסטבאן שגלגל לרשת, 1:1.

 

 

ישראל פתחה את המחצית השנייה בסערה ותקפה ללא הרף את השער הגרמני. בדקה ה-60 חטף אנס מחאמיד, חלוץ הבוגרים של הפועל תל אביב, כדור מהגנת היריב, התקדם והבקיע, 1:2. בדקה ה-73 כבר 1:3 מרגלי גל אביב אחרי כדור קרן.

 

גרמניה ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-83 הצליח ביאן אמיטוב לכבוש ולקבוע את תוצאת המשחק, 2:3 לישראל.

 

אוחנה. "כל ניצחון מוסיף לביטחון" (פייסבוק ההתאחדות לכדורגל)

 

"שיחקנו טוב גם נגד סרביה אבל אין ספק שהעלנו מול גרמניה את הרמה", סיכם אוחנה, "אני שמח בשביל הילדים כל ניצחון מוסיף לנו לביטחון. אמנם ניצחנו את גרמניה אבל לא יוצא מגדרי. לא הייתי מרגיש רע גם אם היינו מפסידים 3:2. זה בסך הכל טורניר ידידות".

 

אוחנה התייחס לשחקניו ואמר: "מדובר בשנתון חדש 1998, לא זה (1997) עמו עלינו לשלב העלית. עבדנו אתם קשה בחודש האחרון ואני שמח לראות תוצאות. פחות עבדנו על תיאום כי רובם מגיעים משלוש קבוצות כמו מכבי תל אביב, מכבי חיפה ואשדוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי