"זה חלום עבורנו לשחק בגביע העולם למועדונים"

מסיבת העיתונאים של ריבר פלייט
מסיבת העיתונאים של ריבר פלייט | צילום: AFP

אוהדי ריבר כבשו את יפן לקראת חצי הגמר נגד הירושימה (12:25 בספורט1)

(גודל טקסט)

ריבר פלייט קיימה היום מסיבת עיתונאים לקראת משחקה מחר בחצי גמר גביע העולם למועדונים מול סאנפרס הירושימה (רביעי, 12:25, שידור ישיר בספורט1).

"עבורנו לשחק בגביע העולם למועדונים זה חלום, זה כמו לגעת בשמיים", טען קשר ריבר פלייט לואיס גונסלס במסיבת עיתונאים. המועדון חווה היום את הימים היפים שלו. בעבר יצאו ממנו שחקני ענק: החל מאלפרדו די סטפנו, מאריו קמפס ועד חאבייר מסצ'ראנו וגונסלו היגוואין, אבל ב-2011 אחרי 80 שנה הקבוצה ירדה לליגה השנייה. אחרי שהתאוששה זכתה השנה בגביע הליברטדורס. 

ריבר פלייט רוצה לזכות בתואר גביע העולם למועדונים שהיה פעם הגביע הביניבשתי לראשונה אחרי 29 שנה. היא עשתה זאת לאחרונה ב-1986 כשגברה על אלופת אירופה סטיאווה בוקרשט. עשר שנים לאחר מכן הפסידה בגמר ליובנטוס. אוהדי הקבוצה הגיעו בהמוניהם לאוסקה, שם יתקיים המשחק. שמונה אלף אוהדים של ריבר יהיו באיצטדיון, כולם חולמים על עלייה לגמר ומקווים למפגש נגד ברצלונה שתשחק בחצי הגמר השני ביום חמישי נגד גוואנגז'ו הסינית.

רחובות אוסקה מלאים באוהדים של ריבר פלייט באדום לבן והלוס מיז'ונריוס הדהימו את המקומיים כשחגגו במרכז העיר. מאמן הקבוצה, מרסלו גזא'רדו, שהגיע לראות את האוהדים הצטרף לחגיגות. 




אוהדי ריבר חוגגים ברחובות אוסקה  (AFP)
 

גז'ארדו הופיע במסיבת עיתונאים ונשאל מה דעתו בקשר למחמאה שקיבל מליאו מסי על כך שהוא מאמן אינטליגנטי שיידע מה לעשות נגד ברצלונה אם ייפגשו בגמר. המאמן, לשעבר שחקן ריבר פלייט, מונאקו ופ.ס.ז' אמר: "המחמאות נחמדות מאוד, אבל במציאות אנחנו צריכים להתמודד עם קבוצה יפנית מצוינת".


גז'ארדו. יוביל את ריבר לתואר היוקרתי?  (AFP)

מי שנכח באימון המסכם הוא אנצו פראנצ'סקולי, מגדולי שחקני הקבוצה בכל הזמנים ואחד השחקנים הטובים ביותר ששיחקו אי פעם בדרום אמריקה. האורגוואי בן ה-54 שנחשב כיום לאיש החזק קבוצה היה זה שהחליט על מינויו של גז'ארדו כמאמן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי