ילדים זה שמחה: ניצחון 0:2 להפועל ת"א על בית"ר ירושלים

הפועל תל אביב יצאה מבור של שלושה הפסדים רצופים
הפועל תל אביב יצאה מבור של שלושה הפסדים רצופים | צילום: אייל לוסטיג

האדומים נהנו משערים מאוחרים מרגלי הרשקוביץ' והאח של שפונגין, יאיר

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים ועלתה למקום השלישי בטבלת ליגת העל לנוער. במשך 56 דקות משמימות נראה היה שההתמודדות הולכת לתיקו מאופס אלא שאז הורחק עידן ישראל, קפטן האורחים, בצהוב שני מיותר ומטופש והאדומים ניצלו את היתרון המספרי כדי לזכות בניצחון ולהתגבר על בור של שלושה הפסדים רצופים.

בדקה ה-79 הגביה בני טרידובסקי כדור משמאל ועדן הרשקוביץ' נגח פנימה וקבע 0:1 להפועל. בדקה ה-83 הגביה רז נחמיאס כדור קרן ויאיר שפונגין, אח של יובל, נגח את ה-0:2. אגב, שני המגינים הוותיקים של מכבי תל אביב, שפונגין ויואב זיו מחזיקים באחים צעירים מהם בעשור פלוס, לשניהם קוראים יאיר ושניהם משחקים בקבוצות אחרות (יאיר זיו הוא קשר/מגן בבוגרים של מכבי נתניה).

 מאמן הפועל ת"א, שלומי מיטלקה, אמר בסיום: "לאורך כל המשחק היה ברור מי הקבוצה הטובה יותר. ההרחקה סייעה לנו והשער הראשון הכריע את המשחק. המחליפים הרשקוביץ', שפונגין וטרידובסקי הביאו את המפנה והוכיחלו ששחקני הספסל הם שחקנים לגיטימיים לכל דבר ועניין". מאמנה של בית"ר ירושלים, שרון סבג, סיכם: "קל לשרוק נגד בית"ר, יש לנו כבר ארבעה מורחקים העונה כשחלק מההרחקות לא היו מוצדקות. אין ל שום טענה לשחקנים שלי, הם רצו, התאמצו, השקיעו, נתנו 100% מעצמם".

המוליכה מכבי חיפה נתקעה עם תיקו 2:2 ביתי מול אשדוד. השנייה, מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את טוברוק, בני סכנין הביסה 1:5 בחוץ את נס ציונה ומכבי פתח תקווה ניצחה את רעננה 1:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי