תחת מתקפה: דני אלבס ונשיא ויאריאל נגד ריאל מדריד

בניטס וצ'רשיב מול קאדיס. המתח במדריד בשיאו
בניטס וצ'רשיב מול קאדיס. המתח במדריד בשיאו | צילום: Gettyimages

ב-15:00 ייערך הדיון עקב שיתופו של צ'רישב המורחק. מגן ברצלונה עקץ

(גודל טקסט)

מדריד במתח. אין דרך אחרת לתאר את התכונה בקרב אוהדי הבלאנקוס ואנשי ריאל בפרט לקראת ההחלטה שעשויה לתפרסם היום (שישי) בשעה 15:00 בנוגע לשיתופו של דניס צ'רישב המוצהב ב-1:3 על קאדיס שלשום במסגרת המשחק הראשון של שלב 32 האחרונות בגביע.

ההתאחדות הספרדית מאפשרת לריאל מדריד להציג את טענותיה עד השעה 12:00, ולאחר כשלוש שעות תתקבל ההחלטה על-ידי השופט פרנסיסקו רוביו סאנצ'ס. אם יהיו נושאים שונים שיצטרכו בירור נוסף, לפי החוקה להתאחדות הספרדית יהיו עשרה ימים לבדיקת הנושא כך שההחלטה עשויה להידחות אך בכל מקרה תתקבל לפני הגומלין המתוכנן בברנבאו. 

פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, יצא אתמול בהאשמות וטען שאיש במועדון לא אשם בפרשת צ'רישב, אך נשיא ויאריאל החליט להגיב לדבריו ודחה את ההאשמות לפיהן "הצוללת הצהובה" לא עידכנה את ריאל מדריד בכך שצ'רישב מושעה. 

 

פרס. האשים את כולם וספג בחזרה (AFP)

 

הנשיא פרננדו רואיג אמר: "אנחנו לא אשמים בפרשה. הבלאנקוס צריכים להאשים רק את עצמם". לדברי רואיג, "אנחנו לא אחראים על שחקנים שכבר לא בקבוצה שלנו. צ'רישב היה מושאל אצלנו בשנה שעברה, אבל חזר לריאל מדריד. לנו יש אנשים שעוקבים אחרי כל עונש שמוטל על השחקנים שלנו.

"אני לא שופט את פלורטינו פרס, אבל לא יודע מה קורה אצלם. היה לנו שחקן בשם תומאס פינה שהורחק באותו משחק בו צ'רישב הורחק שנה שעברה ועובדה שהוא לא שיחק השבוע אצלנו. אין לנו שום אחריות על צ'רישב".

אחרי שפיקה דאג ללעוג לבלאנקוס בחשבון הטוויטר האישי, מגן ברצלונה, דני אלבס, התראיין אתמול לתוכנית טלוויזיה אמר: "לריאל מדריד אין תירוצים. הם עשו טעות וצריך להעניש אותם". 

אלבס. דאג לעקוץ על הדרך (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי