דיווח: סאדיו מאנה על הכוונת של באיירן מינכן

מאנה. מחירו הגבוה יטרפד מעבר כבר העונה?
מאנה. מחירו הגבוה יטרפד מעבר כבר העונה? | צילום: AFP

הבווארים, כמו יונייטד, מנסים לצרף את קשר סאות'המפטון. וגם: קיין יזכה לסיוע

(גודל טקסט)

בעוד פחות מחודש ייפתח חלון ההעברות באירופה, אבל חרושת השמועות והידיעות הרבות המתפרסמות על העברות צפויות כבר בשיאן.

בדיווח המעניין של הבוקר (שישי) נטען כי באיירן מינכן הצטרפה למנצ'סטר יונייטד והחלה לעקוב אחרי שחקן הכנף הסנגלי של סאות'המפטון, סאדיו מאנה שמככב אצל הסיינטס.

מחירו של הקשר מוערך בכ-30 מיליון ליש"ט, אבל המאמן רונלד קומאן הודיע כי אין בכוונתו למכור את השחקן העונה. מאנה שיחק בעברו בזלצבורג האוסטרית, כך שבעיות התאקלמות בבוואריה לא צפויות לקשר.

קומאן לא יוותר על הקשר שלו כל כך מהר (AFP)

שחקן נוסף שהוזכר כמועמד למנצ'סטר יונייטד הוא קשר ספורטינג ליסבון וויליאם קראבליו, שהבוקר שמו מתפרסם ב-"טלגראף" כמועמד לשדים האדומים וגם לצ'לסי.

שחקן נבחרת פורטוגל עד גיל 21 הוזכר לא אחת כמועמד לארסנל, וכעת אפשרות מעברו דווקא לתותחנים נראית ריאלית מתמיד לאור פציעתו של סנטי קאסורלה שישוב רק בסביבות חודש מרץ. עם זאת, מחירו של הפורטוגלי גבוה למדי ומוערך בכ-30 מיליון יורו. לארסנל מועמד גם קשר לברקוזן, לארס בנדר.

מעבר לכביש בלונדון, טוטנהאם עדיין רודפת אחרי חלוץ ווסט ברומיץ' סיידו בראהינו. בקיץ הדפה אלביון ארבע הצעות של טוטנהאם לרכוש את השחקן, כולל ביום האחרון של חלון ההעברות בקיץ תמורת 23 מיליון ליש"ט, אך לקראת המשחק בין הקבוצות אמר מנג'ר טוטנהאם, מאוריציו פוצ'טינו: "אני מרוצה מאוד מהסגל שלנו, אבל תמיד יש מקום לשיפור. יש לי כמה שחקנים בהתקפה שלא משחקים בעמדה שלהם ואין לנו חלוץ חוד אמיתי חוץ מהארי קיין שאוהב לשחק כחלוץ שני". 

קיין. התפקוד שלו ישונה כשיגיע חלוץ – השאלה מי זה יהיה? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי