10 כרטיסי טיסה יחולקו לקראת ריו 2016

עברי וקרטיש
עברי וקרטיש | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

ספורטאי ישראל יהנו מתמיכה חדשה. עמית עברי: "זה מעביר בי צמרמורת"

(גודל טקסט)

בית ההשקעות הלמן-אלדובי, אחד ממעניקי החסות למשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים, הודיע היום (ראשון) כי יחלק 10 כרטיסי טיסה, אירוח מלא וכניסה לאירועי ספורט שונים בריו 2016. במסיבת עיתונאים שהתקיימה בוועד האולימפי בישראל, בהשתתפות מנכ"ל הוועד גילי לוסטיג, יו"ר בית ההשקעות אורי אלדובי והספורטאיות האולימפיות אסתר רוט שחמורוב, השחיינית עמית עברי והמתאבקת אילנה קרטיש, הודיעו ראשי בית ההשקעות כי החבילות, בשווי של כ-5,000 דולר כל אחת, יחולקו באמצעות הגרלה לנרשמים באתר החברה ויכללו, בין השאר, כניסה לתחרויות האתלטיקה, הג'ודו והכדורסל. על פי התקנון, ההגרלה שפתוחה לציבור הרחב, ולא רק ללקוחות בית ההשקעות, אינה כרוכה בעלות כלשהי ואינה מחייבת הפקדה או פתיחת חשבון בבית ההשקעות.

הספורטאיות האולימפיות סיפרו עד כמה דגלי ישראל ביציעים בברזיל מסוגלים לעזור להן. "לאחרונה סיימנו את את אליפות אירופה בווינגייט וראינו את החשיבות שיש לקהל התומך ודוחף. רק המחשבה שבריו יהיו ישראלים שיתמכו בנו מעבירה בי צמרמורת. אני חייבת להודות שכבר תוך כדי מסיבת העיתונאים התחלתי לסמס לחברים שלי שירשמו להגרלה…", אמרה עמית עברי. אילנה קרטיש סיכמה: "אין לתאר איך תמיכה ועידוד מהקהל עוזרים לנו, במיוחד ברגע בו אנו נמצאים בשיא הלחץ. לרעיון שיהיו ישראלים בקהל יש חשיבות עצומה".

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, אמר: "בעסקים כמו בספורט חשובה הראייה לטווח ארוך ורחוק וכולנו נמדדים בסופו של דבר בתוצאות. אנו שמחים שחברות עסקיות תומכות בספורטאים האולימפיים ומסייעים להם להגיע לריו 2016". אסתר רוט שחמורוב, כלת פרס ישראל לספורט, הוסיפה: "מסתבר שיש דרך קלה להגיע לאולימפיאדה, בלי להזיע… אולימפיאדה היא האירוע הגדול ביותר עבור ספורטאים, ובכלל, דבר המחייב חריצות, התמדה ומחשבה לטווח ארוך. אנו שמחים שישנם גופים עסקיים התומכים בספורטאים".


מבצע אטרקטיבי בדרך לריו (צילום: באדיבות הוועד האילימפי בישראל)

אורי אלדובי, יו"ר בית ההשקעות, סיפר על המיזם החדש: "כמי שחולקים ערכים משותפים של התמדה, מצוינות, הישגים וציונות, אנו רואים חשיבות רבה בתמיכה בספורטאים הישראלים ואנו גאים ללוות אותם בדרכם לאולימפיאדת ריו 2016. המשחקים האולימפיים הינם אירוע הספורט הגדול בעולם, כאשר התמיכה שלנו היא לאפשר לספורטאים את ההכנות המיטביות לקראת המשחקים ואילו התמיכה והדחיפה של הקהל בזמן התחרויות משמעותית להגעה להישגים. מסיבה זו החלטנו לאפשר לציבור הרחב את האפשרות להיות חלק מהחוויה וכולי תקווה כי נחגוג בסופה עם מדליות והישגים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי