חלון ההעברות: כריסטיאן טיו הושאל לפיורנטינה

טיו. פאולו סוזה זוכה לחיזוק מבארסה
טיו. פאולו סוזה זוכה לחיזוק מבארסה | צילום: Gettyimages

הפורטוגלי של ברצלונה מצטרף לסוזה בפירנצה. וגם: לאבסי עובר לאינטר?

(גודל טקסט)

ההעברות, אתם כבר יודעים. שמועות, דיווחים, החתמות – הכל כאן ב"עושים שוק".

 

רשמי

 

כריסטיאן טיו, קשר ברצלונה שבחצי העונה האחרונה הושאל לפורטו, עוזב את פורטוגל ומצטרף לפאולו סוזה בפיורנטינה, כך הודיעו הקטאלונים רשמית.

 

מגן צ'לסי בראניסלב איבנוביץ' האריך את חוזהו לעונה נוספת בצ'לסי. הסרבי החל רע את העונה, אבל השתפר עד שרומן אברמוביץ' הסכים להאריך את חוזהו לפי המדיניות ששחקנים מעל גיל 30 מקבלים הארכת חוזה לעונה אחת בלבד.

 

 

הקשר הסרבי-שווייצרי זדרבקו קוזמנוביץ' מבאזל ישחק כמושאל באודינזה עד סיום העונה. 

 

המגן הברזילאי דודו הושאל מאינטר לסמפדוריה. גם בלם אינטר אנדראה ראנוקיה בדרך לסאמפ.

 

בלם פורטו, הצ'יליאני איגור ליחנובסקי, הושאל עד לסיום העונה לספורטינג חיחון.

 

ג'וזפה רוסי נפרד מפיורנטינה והוצג בלאבנטה. החלוץ הושאל מפירנצה לספרד עד סוף העונה. 

 

 

שמועות

 

אינטר קרובה להחתים את אסקיאל לאבסי מפ.ס.ז'. לפי הגאזטה דלו ספורט" הנראזורי ישלמו עליו 4 מיליון יורו לאלופה הצרפתית והוא ירוויח 3.5 מיליון יורו לעונה.

 

ה"סאן" מדווח כי אתלטיקו מדריד שלחה ללונדון את מנהל הקבוצה, אנדראה ברטה בניסיון להחתים את שניים מהספרדים של הבלוז, דייגו קוסטה ופדרו עבור 38 מיליון ליש"ט. אפשרות היא שג'קסון מרטינס הקולומביאני המאכזב יעשה את הדרך ללונדון בעסקה. יחד עם זאת, פדרו כבר שיחק בשני מועדונים אירופים העונה, אותה החל בבארסה, כך שהסבירות למהלך לפחות בגזרה שלו נמוכה מאוד.

 

 

עדיין בצ'לסי. הקבוצה עדיין רוצה את בלם אברטון, ג'ון סטונס, ומוכנה לשלם עליו 50 מיליון ליש"ט.

 

ממי שבא למי שעשוי לעזוב. ג'ון אובי מיקל מחוזר בכסף הגדול של סין ועשוי להצטרף לשנחאי של סוון גוראן אריקסון עבור שכר שבועי של 60 אלף ליש"ט לשבוע.

 

אתר האינטרנט הספרדי "אל קונפידנשיאל" טוען שריאל מדריד מוכנה למכור את איסקו למרות שזינאדין זידאן פתח איתו פעמיים בהרכב. ארסנל ומנצ'סטר סיטי כבר לוטשות עיניים.

 

סטוק רוצה את את קשר פורטו ג'יאנלי אימבולה והציעה עבורו 19 מיליון ליש"ט. הקשר שכונה "פול פוגבה החדש" לא התאקלם בפורטוגל, ועשוי לשבור את שיא ההעברות של הפוטרס.

 

 

סוונזי רצתה לשאול מליברפול את שחקנה לשעבר, ג'ו אלן עד סוף העונה. ליברפול סירבה להצעה. הברבורים מנסים עתה לרכוש את חלוץ בלקבורן, ג'ורדן רודס כשהרוברס דורשים 10 מיליון ליש"ט עבור הסקורר הסקוטי הפורה.

 

קריסטל פאלאס רוצה את החלוץ הדני, ניקלאס בנדטנר ומוכנה להשאילו לחצי שנה מוולפסבורג גם שם לא ממש הרשים. אצל הזאבים הדני כבש רק 4 שערים ב-17 משחקים ולא שיחק מאז סוף נובמבר. גם עמנואל אדבאיור ברשימות של אלן פארדיו.

 

ניוקאסל הציעה 7 מיליון ליש"ט על חלוץ סוונזי, באפטימבי גומיס שלא התאקלם בוויילס. כמו כן, סנדרו ראמירס מברצלונה נמצא על הכוונת של המגפייז.

 

סנדרו. יעבור לצפון מזרח אנגליה? (Gettyimages)

 

אחר שמאורו סראטה נפרד מווסטהאם, הפטישים סימנו את החלוץ הניגרי עמנואל אמניקה שמושאל לאל עין מפנרבחצ'ה.

 

קווין נולאן שהיה קפטן ניוקאסל ו-ווסטהאם בעבר מונה למאמן-שחקן של לייטון אוריינט והפך בגיל 33 למנג'ר הכי צעיר בליגות באנגליה.

 

נוריץ' רוצה את חלוצה הצעיר של צ'לסי פטריק במפורד.

 

באיטליה, גנואה ורומא רוצות את חלוץ מילאן סטפן אל שערוואי.

 


ביילסה. יחזור להוציא לשון בצ'ילה? (Gettyimages)

 

מרסלו ביילסה הוא מועמד מפתיע לאמן את נבחרת צ'ילה אחרי שחורחה סמפאולי עזב ומועמד כעת למנג'ר צ'לסי. המנג'ר בן ה-60 כבר אימן בעברו ארבע שנים את ה"לה רוחה" של דרום אמריקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי