סאנצ'ס חזר וניצח. ונגר: "הייתה לו פגרת חורף"

היה כשיר כבר לפני שבועיים
היה כשיר כבר לפני שבועיים | צילום: AFP

ניצחון 14 ברציפות לארסנל בגביע. גם קוקלין חזר, בכורה מוצלחת לא-נאני

(גודל טקסט)

ארסנל עלתה לשמינית גמר הגביע האנגלי אחרי ניצחון 1:2 על ברנלי, שהיה ניצחונה ה-14 ברציפות במפעל הכדורגל העתיק בעולם. בנוסף לניצחון המתוק, אוהדי התותחנים סיימו את המשחק עם חיוך גדול מאוד, לאחר שאלכסיס סאנצ'ס חזר לשחק בשיא הכושר אחרי חודשיים מחוץ למגרשים. הצ'יליאני, שלא שיחק בשל פציעה בירך, כבש את שער הניצחון והוא יכול להוות האקס פקטור לזכייה באליפות.

 

"הוא נח הרבה זמן, כשהוא נפצע אפשר היה לראות עליו סימני עייפות", אמר המאמן, ארסן ונגר, שהסביר שהחלוץ הטעין את המצברים. "הייתה לו פגרת חורף מצוינת משלו. לפני שבועיים הוא כבר היה כשיר פיזית, אבל היו לנו ספקות לגבי השרירים שלו. יכולתם לראות שהוא כשיר מבחינה פיזית".

 

 

אוהדי ארסנל היו מרוצים לראות גם את פרנסיס קוקלין חוזר אחרי פציעה, ומוחמד א-נאני ערך הופעת בכורה. ונגר הודה: "היססתי אם לפתוח בהרכב עם השלושה, אבל שיחקנו בבית וחשבתי שאפשר יהיה להסתדר למרות ששניים חזרו אחרי פציעות והמצרי ערך הופעת בכורה".

 

גם בשער הזה סאנצ'ס היה מעורב. צ'יימברס חוגג (gettyimages)

 

ונגר ערך תשעה שנויים בהרכב שלו מזה שהפסיד 1:0 לצ'לסי בליגה, והוא סבור שעם סאנצ'ס בריא אפשר כעת לרוץ לאליפות ולשים מאחור את ההפסד בדרבי.

 

קאלום צ'יימברס כבש בדקה ה-19 אחרי שסאנצ'ס היה מעורב בבישול וסאם ווקס הצליח להשוות. ונגר אמר: "בהתחלה זה היה נראה שיהיה לנו קל כי הכדור היה כל הזמן ברחבה של ברנלי. אחרי שהם השוו היינו קצת בהלם, אבל החזרנו את האמון בעצמנו. למדתי את ברנלי לפני המשחק, חזיתי בניצחון שלהם 1:4 על דרבי קאונטי בליגה והם היו יעילים מאוד. הם קבוצה חזקה בלי הרבה חולשות והם הראו זאת היום. אני אשמח לזכות פעם שלישית ברציפות בגביע, אבל הדרך עוד ארוכה".

 

ומה באשר לקשר המצרי שהגיע מבאזל? לפני המשחק הודה ונגר שהוא שם את היד עליו בעיקר בשל העובדה שאף קבוצה אחרת לא ממש התעניינה בו. במהלך המשחק הוא רשם בעיטה אחת טובה לשער, שנעצרה על ידי שוער ברנלי.

 

הגיע בעיקר כי אף אחת אחרת לא רצתה אותו. א-נאני (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי