דרבי בשמינית הגמר: אספניול מחכה לברצלונה בגביע המלך

| צילום: Gettyimages

הגרלת השלב הבא זימנה מפגש עירוני לוהט בבירת קטלוניה, לצד משחקים בין בטיס לסביליה ובין אתלטיקו מדריד לראיו. מיראנדס וקאדיס חולמות להפתיע

(גודל טקסט)

ריאל מדריד כבר נזרקה החוצה, אבל יש עוד הרבה מתמודדות על התואר. הגרלת משחקי שמינית גמר גביע המלך זימנה כבר בתחילתה דרבי כפול בין ברצלונה לאספניול בסיבוב הקרוב. 

הקטלונים חזרו בשלב 32 האחרונות עם 0:0 מול ויאנובנסה לגומלין בו ניצחו 1:6 בדרך לשמינית. כעת מחכה לבארסה היריבה העירונית ומעניין לראות כיצד יתמודדו שחקני ברצלונה עם העומס הכבד, שנגרם גם בעקבות השתתפותם בגביע העולם למועדונים ביפן. 

משחקי שמינית הגמר בגביע הספרדי 

אספניול – ברצלונה

בטיס – סביליה

ויאריאל – אתלטיק בילבאו

גרנאדה – ולנסיה

מיראנדס – דפורטיבו לה קורוניה

קאדיס – סלטה ויגו

אייבאר – לאס פלמאס

ראיו ואייקאנו – אתלטיקו מדריד

הטוענת הבאה לכתר היא כמובן אתלטיקו מדריד, הקבוצה הקשוחה של דייגו סימאונה שזכתה עשר פעמים בתואר, האחרונה שבהן ב-2013. יתמודדו מול ראיו ואייקאנו הצנועה בדרבי קטן של מדריד. הקבוצה המצליחה ביותר במפעל אחרי בארסה היא אתלטיק בילבאו, שהניפה את הגביע 23 פעמים, אבל סובלת מבצורת מאז 1984. הבאסקים קיבלו מפגש כפול מול ויאריאל, שניצחה לאחרונה את ריאל מדריד.

מלבד המפגשים העירוניים של ברצלונה ומדריד, זימנה ההגרלה גם דרבי לוהט נוסף. מדובר בצמד המשחקים בין בטיס לסביליה, שתמיד מאופיינים באווירה חמה. ולנסיה של גארי נוויל שובצה מול גרנאדה ואילו הסינדרלות קאדיס ומיראנדס ינסו להפתיע את סלטה ויגו ודפורטיבו לה קורוניה, בהתאמה.

המשחקים ייערכו ב-6 וב-13 בינואר בשיטת בית וחוץ, כאשר הקבוצות הבכירות יותר יארחו את הגומלין. ב-15 בינואר, לאחר השלמת תמונת העולות לשלב הבא, תיערך הגרלת מפגשי רבע גמר הגביע. 


ככה הסתיים הגמר של 2015 (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי