זלאטן, לאבסי והשחקנים שיעניינו את ג'ורדי

איברהימוביץ'. לאן מועדות פניו?
איברהימוביץ'. לאן מועדות פניו? | צילום: Gettyimages

ינואר כבר כאן: ממי ייפרדו בארסנל? ומי ייכנס לפנקס של הישראליות

(גודל טקסט)

ינואר בפתח ולא מעט שחקנים כבר חושבים על עתידם. כפי שאתם יודעים שחקנים שמסיימים חוזה ביוני, רשאים לנהל מו"מ החל מינואר ולא מעט שמות מעניינים תוכלו למצוא ברשימה הבאה.

 

אולי לאור הכסף שירוויחו קבוצות ליגת העל כתוצאה מהסכם זכויות השידור, יהיו גם כאלו שיוכלו לנחות כאן. לכו תדעו.

 

 

בראש מסיימי החוזה נמצא הכוכב השבדי, זלאטן איברהימוביץ', חלוץ פאריס סן ז'רמן בן ה-34 שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב. זלאטן שלקח את שבדיה ליורו על גבו צפוי. להיות מבוקש בפרמיירליג, באיטליה, אולי גם ספרד ובקבוצות ה-MLS. הימור: ירצה לסיים את הקריירה מעבר לאוקיאנוס האטלנטי.

 

לא רק איברה ייפרד מעיר האורות. אסקיאל לאבסי שהגיע מנאפולי בקול תרועה, צפוי לסיים חוזהו ולעזוב. ייתכן ובניסיון אחרון להרוויח מעט, הארגנטיני יימכר כבר בינואר לברצלונה.

 


לאבסי וטרי. אחד יישאר, השני יחפש מקום אחר (Gettyimages)

 

בפ.ס.ז' ישחררו ולא יחדשו כנראה את חוזיהם של:המגן הברזילאי מקסוול בן ה-34 ושל המגן ההולנדי, גרגורי ואן דר ויל שצפוי להיפרד מהמועדון לאור ההצלחה של סרג' אורייה.

 

שם נוסף ברשימות הוא זה של הבלם הפורטוגלי, ריקרדו קראבליו בן ה-37 ששיחק בעברו כמובן בצ'לסי ובריאל מדריד. אולי דווקא אותו תצליח לשכנע אחת מקבוצות ליגת העל? הימור: יסיים את הקריירה בכסף הגדול של נסיכויות המפרץ.

 

שם שעשוי ליצור לא מעט עניין הוא זה של חאתם בן ארפה. הקשר שכבש העונה 7 שערים, השתקם לגמרי בניס ומסיים חוזהו. בגיל 28 זה הזמן לפרוח בקבוצה גדולה, לא?

 


בן ארפה. זמן לפרוץ (Gettyimages)

 

בצ'לסי המאכזבת, ברניסלאב איבנוביץ' וג'ון טרי מסיימים חוזה, אך עשויים להמשיך לפחות עונה נוספת.

 

אקס מנצ'סטר יונייטד, נמניה וידיץ' בן ה-34 לא התאקלם באינטר ויעזוב אולי כבר בינואר. תוסיפו אליו את מיקל ארטטה הוותיק מארסנל וגם את מתיה פלאמיני שעשויים למצוא עצמם ביעד אחר מהפרמייר ליג.

 

חלוץ נבחרת קוסטה ריקה, ג'ואל קמפבל, שסוף סוף מקבל צ'אנס בארסנל עדיין לא האריך חוזהו בקבוצה והוא מסתיים בקיץ הקרוב. כנראה שיקבל הארכה, אך אם לא, לבטח יזכה לחיזורים רבים.

 


דמיצ'ליס. הביתה לריבר? (Gettyimages)

 

מרטין דמיצ'ליס הוותיק ייפרד ממנצ'סטר סיטי וכמוהו ככל הנראה גם מייקל קאריק גם ממנצ'סטר יונייטד. הארגנטיני עשוי לסיים את הקריירה במועדון נעוריו, ריבר פלייט. קאריק? אולי כמו אקסים נוספים של יונייטד ימצא עצמו במועדוני אמצע טבלה בפרמייר ליג.

 

בגזרת השוערים צפוי השוק החופשי לקבל את ויקטור ואלדס שדי סובל אצל לואי ואן חאל ועשוי סוף סוף לזכות בגאולה. בבורוסיה דורטמונד, רומן ויידנפלר מסיים חוזהו וצפוי לנדוד ליעד חדש.

 

ולשאריות אירופה שבסיטואציה מסוימת עשויים להיכנס לפנקס של מועדון כמו מכבי תל אביב. אלכסנדר קרז'קוב הוותיק כבר בן 33 וסיים חוזהו בזניט. אחרי שכיכב בסביליה יש לו חיזור גם מספרד וגם מסיון השווייצרית, אך לכו תדעו מה מתכנן ג'ורדי.

 


קרז'קוב. ג'ורדי יכול לסמן אותו (Gettyiamges)

 

דריו סרנה הקרואטי הוותיק מסיים חוזהו בשחטאר דונייצק ועשוי גם הוא לעורר עניין באגפים של ג'ורדי קרויף. ברונו אלבס, בלם פנרבחצ'ה הפורטוגלי מסיים חוזהו בקבוצה – ויכול אולי לשדרג הגנה של מועדון צמרת ישראלי.

 

החלוץ הארגנטיני דני אוסבלדו שלא הצליח בקבוצות האחרונות בהן שיחק ובהן סאות'המפטון ופורטו, עשוי להיות אף הוא שחקן חופשי בקיץ.

 


סרנה. אחרי מארבל הוא לא ראוי לצ'אנס? (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי