ימהר לעזוב? פולהאם לא תוכל לרכוש שחקנים

יוקאנוביץ'. ייאלץ להסתדר עם מה שיש
יוקאנוביץ'. ייאלץ להסתדר עם מה שיש | צילום: אודי ציטיאט

דיווח: יוקאנוביץ' ישוחרר ממכבי ת"א תמורת 250 אלף ליש"ט לקוטג'רס שנענשו לחלון הקרוב

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

"הסאן" מדווח שמכבי תל אביב תשחרר את סלבישה יוקאנוביץ' לפולהאם, תמורת פיצוי של 250 אלף ליש"ט, אלא שבינתיים ספגו המועדון הלונדוני ומאמן מכבי תל אביב מהלומה: הקוטג'רס לא יוכלו להשתתף בחלון ההעברות של ינואר בשל אמברגו שהוטל עליה. פולהאם חרגה תקציבית מהרף המותר (6 מיליון ליש"ט בחובה) בעונה שעברה.

 

 

 

 

המשמעות: יוקאנוביץ' לא יוכל לקנות שחקנים וייאלץ להמתין עד הקיץ. במצבה הנוכחי של הקבוצה, הממוקמת 18 בצ'מפיונשיפ ובמרחק 10 נקודות מהמקום השישי המוביל למבחנים, אין לקוטג'רס שום סיכוי להשתלב במשחקי הפלייאוף ולעלות לפרמייירליג. אגב, בינתיים הכירה המנהלת בכך שמדובר ברף נמוך מדי והוא הועלה עד 13 מיליון ליש"ט אבל זה כבר לא יעזור לפולהאם.

 

 

רק הבוקר ישב הסרבי במסיבת העיתונאים השבועית של הצהובים וסירב להתייחס לכל העניין. יוקאנוביץ' הוסיף שטוב במכבי תל אביב והוא מרוכז כל כולו במשחק הליגה הקרוב בבית נגד הפועל קריית שמונה ביום ראשון. גם גל אלברמן התייחס לסוגיה ואמר שכל הדיבורים סביב המאמן לא מפריעים לשחקנים. "אנחנו לא אחראים למה שקורה מתחת לפני השטח".

 

יוקאנוביץ' הוא המאמן הזר הרביעי ברציפות של הצהובים. ההתעניינות במאמני מכבי מצד קבוצות באירופה אינה חדשה, ובעבר אוסקר גרסיה כמעט סגר בברוז' אבל זאת הפעם הראשונה שמאמן אכן עוזב במהלך העונה. וזאת דווקא אחרי שהטרבליסטית הודחה מהמקום הראשון בטבלה לאחר הפסד בית 2:1 להפועל באר שבע.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי