לאציו דחתה הצעת ענק על פליפה אנדרסון

אנדרסון. גם 50 מיליון לא שיכנעו את ראשי לאציו
אנדרסון. גם 50 מיליון לא שיכנעו את ראשי לאציו | צילום: GettyImages

האיטלקים דחו את יונייטד והוציאו הודעה רשמית, יהלום רוסי סגר בארסנל

(גודל טקסט)

חלון ההעברות נפתח לפני שבוע, הידיעות (והשמועות) הולכות ומתחממות. הנה האחרונות והמעניינות שבהן:

 

נסגרו

 

הבלם המקסיקני הוותיק רפא מארקס, אקס ברצלונה ששיחק בליגה האיטלקית במדי הלאס ורונה, סגר באטלס המקסיקנית וישחק בה בפעם השניה בקריירה שלו.

 

 

אסייר רייסגו חידש את חוזהו באייבאר הספרדית, שהיא אחת מההפתעות של העונה. הוא חתם לשנתיים נוספות.

 

חלוץ צ'לסי וואלאס אוליביירה, שחקן נבחרת ברזיל הצעירה שהיה מושאל לקארפי האיטלקית העונה, חזר לגרמיו עד סוף העונה.

 

ג'וליאן ורקאוטרן, הקשר הבלגי בן ה-22, חתם בווסטרלו.

 

שמועות

לאציו, שגברה לפני שעה קלה על פיורנטינה, הוציאה הודעה רשמית לתקשורת בנוגע לעתידו של פליפה אנדרסון בקבוצה. הברזילאי, כידוע, מעורר עניין רב ברחבי אירופה וישנן ספקולציות רבות סביב המשך דרכו באיטליה. בהודעת המועדון נכתב: "דחינו הצעה על סך 50 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד בחודש אוגוסט, מאז שום דבר לא השתנה".

על פי פרסומים ברוסיה, ארסנל סיכמה עם דינמו מוסקבה על רכישתו של אלכסנדר קוקורין, אחד הכשרונות הצעירים הכי גדולים בכדורגל הרוסי. השחקן יעלה לתותחנים 6 מיליון יורו בלבד, זאת מאחר שחוזהו מסתיים בקיץ הקרוב. ההעברה תלויה במצבו של דני וולבק ובבדיקות הרפואיות של קוקורין, שמרבה להיפצע. ארסנל מעוניינת גם בבלם שאלקה בנדיקט הובדס.

 

מריו גצה מבוקש בליברפול. הגרמני נשאל על ידי עיתונאי של "דיילי אקספרס" אם יש סיכוי שיעבור לאנפילד, והוא לא שלל את האפשרות. "נראה מה יהיה. בינתיים יש לי חוזה בדורטמונד ואף אחד לא פנה אלי", אמר השחקן הצעיר, שסובל מפציעות מרובות ומכיר היטב את יורגן קלופ מתקופתם המשותפת בדורטמונד.

 

בתוך כך, פורסמו ידיעות כאילו פאטו סגר בליברפול לינואר ויחזק את ההתקפה שלה מהחודש הקרוב. לפי הדיווח, הברזילאי דחה הצעה של טיאנג'ין טדה הסינית להחתים אותו ולשלם לו משכורת בסך 13 מיליון יורו לעונה.

 

סלאבישה יוקאנוביץ', שעבר לאמן את פולהאם, הודיע במסיבת עיתונאים שהוא לא מתכוון למכור את החלוץ מוסא דמבלה, המבוקש במנצ'סטר יונייטד, קריסטל פאלאס, אברטון ורומא. "לא הגעתי לכאן כדי למכור כוכבים", אמר מכבי ת"א לשעבר.

 

לפי פרסומים באנגליה, ריאל מדריד תציע 100 מיליון ליש"ט בקיץ הקרוב כדי לרכוש את פול פוגבה מיובנטוס ותנסה להקדים את מנצ'סטר סיטי וברצלונה, שרוצות אף הן את הקשר המצוין. ברצלונה הציעה עליו בקיץ האחרון 72 מיליון ליש"ט, אבל הצרפתי נשאר אצל הזברות. ריאל מדריד תתחמש בקיץ ב-250 מיליון ליש"ט לרכש והמינוי של זיזו עשוי לסייע בהבאתו של בן ארצו הצעיר.

 

זידאן יצליח לשכנע את בן ארצו לנחות במדריד? ׁׂ(Gettyimages)

 

עוד בריאל מדריד. ב"דיילי מייל" פורסם שרפא בניטס עדיין משפיע על ריאל מדריד אחרי שזו נכנסה למירוץ לרכישת ג'ון סטונס בעקבות הטיפ שלו. ברצלונה גם מעוניינת בבלם, אבל נכון לחודש ינואר אין לה סכום של 40 מיליון ליש"ט לרכש. הבלאנקוס מוכנים להשקיע כדי לרכוש מחליף לפפה, שבחודש הבא יחגוג 33.

 

מאוריסיו פוצ'טינו אמר שהארי קיין לא זז לשום מקום העונה וגם לא בעונה הבאה, זאת בעקבות הידיעות שריאל מדריד רוצה אותו לשנה הבאה במקום כריסטיאנו רונאלדו או כרים בנזמה. במסיבת העיתונאים היו פרצי צחוק ענקיים כשפוצ'טינו טעה בגלל האנגלית הקלוקלת שלו כשרצה לומר שטוטנהאם לא תמכור את החלוץ, אבל פלט את ההיפך. כשקטל מה קרה, תיקן: "מצטער על האנגלית שלי, היא לא רוצה למכור אותו". 

 

 

ווסט ברומיץ' רוצה את קפטן אסטון וילה גבריאל אגבונלהור, שעשוי לעלות רק 1.5 מיליון ליש"ט. אם החלוץ בן ה-29 יימכר על ידי וילה, זה יפתח את הדלת עבור סיידו ברהינו לעבור לטוטנהאם, שרוצה אותו. מנג'ר אסטון ווילה רמי גארד טען שאף שחקן לא ביקש ממנו לעזוב.

 

ולנסיה מנסה לרכוש חלוצים. על הפרק חלוץ גרנאדה אייזק סאקסס הניגרי ואדר, חלוצה הברזילאי-איטלקי של סמפדוריה.

 

סלטיק רוצה את חלוץ ספורטינג ליסבון קרלוס מאנה בהשאלה לשנה. מדובר בכשרון פורטוגלי בן 21.

 

לאציו הציעה 7 מיליון יורו לברצלונה עבור הבלם הבלגי שלה, תומאס ורמלאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי