אדידס רוצה את פפ ומסי ביונייטד

פפ ומסי. יחזרו לשתף פעולה?
פפ ומסי. יחזרו לשתף פעולה? | צילום: Gettyimages

חלון ההעברות: מוחמד א-נני המצרי חתם בארסנל. וגם: קרוס יעבור לצ'לסי?

(גודל טקסט)

מתקרבים למחצית חודש ינואר וחלון ההעברות טרם סיפק העברה גדולה ומרשימה. סוכנים, מקורבים, יושבי ראש, מנכ"לים ומאמנים ברחבי אירופה מנסים לשדרג את קבוצותיהם וספורט1 עושה סדר בכל הבלאגן עם כל הדיווחים והעסקאות שנחתמו.

רשמית

מוחמד א-נני הוצג בארסנל. הקשר המצרי, בן 23, עזב את באזל ועשוי ליטול חלק כבר במשחק הקרוב של התותחנים ביום ראשון מול סטיק. הוא הגיע לטווח ארוך וככל הנראה מרמז על עזיבתם בקיץ של מיקל ארטטה, מתייה פלאמיני ותומאס רוזיצקי.

גראסהופרס רכשה חלוץ חדש. הבוסני האריס טבקוביץ' מיאנג בויס השווייצרית חתם ל-3.5 שנים וילבש את החולצה מספר 19. השאלה אם המועדון כבר מתכונן לעזיבתו של מואנס דאבור?

לואיז אדריאנו עבר לקבוצה הסינית ג'יאנגסו סונינג. הברזילאי שהגיע לסן סירו רק הקיץ, יעזוב את מילאן תמורת 15 מיליון יורו לאחר שנרכש עבור שמונה מיליון יורו משחטאר.

מיכאילוביץ' אישר את מעברו לסין. אדריאנו (Gettyimages)

שמועות

ריאל מדריד הודיעה לליברפול שמרטין אודגרד הנורבגי לא למכירה. אודגרד לא שיחק אומנם בקבוצת הבוגרים של ריאל, אבל הבלנקוס לא מוכנים לשחררו ובוודאי שלא כעת, כשיש עליהם אמברגו העברות. 

 דונאטו די קמפלי, סוכנו של קשר פ.ס.ז' מארקו וראטי, טען שהקבוצה הצרפתית דורשת 70 מיליון יורו על הקשר, סכום זהה למחיר של פול פוגבה. 


וראטי. המחיר עומד על 70 מיליון יורו  (AFP)

בורוסיה דורטמונד רוצה את הקיצוני הפורטוגלי ברומה, המושאל לריאל סוסיאדד מגלאטסראיי. הוא עשוי לעלות 8 מיליון יורו

"האינדיפנדנט" פרסם שאדידס שחתמה על חוזה עם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת לשדרג את הקבוצה והיתה רוצה לראות את פפ גווארדיולה וליאו מסי ביחד במנצ'סטר יונייטד. ה"מארקה" פרסם שאדידס תהיה מוכנה לממן אצת העיסקה מכיוון שלדעת ראשיה הדבר יזניק את מכירות החולצות של היונייטד במאות אחוזים. לפני כמה ימים מתחו באדידס ביקורת על המשחק של היונייטד וטענו שהוא משעמם. 

סטיבן פלצ'ר שהגיע מסלטיק לסנדרלנד ב-2012 תמורת 15 מיליון יורו עשוי לחזור לסלטיק בקיץ הקרוב.

 

חוסה ריגה מונה למנג'ר צ'רלטון אתלטיק. המאמן הבלגי אימן את הקבוצה כמה חודשים בעונת 2013/14. הוא חתם על חוזה ל-18 חודשים וינסה להציל את הקבוצה מירידה לליגה השלישית. כזכור, גיא לוזון פוטר העונה מהקבוצה אחרי שהשיג עשר נקודות בלבד בשלושה עשר משחקי ליגה.

ברונו פרס, מגנה הימני של טורינו, מבוקש בריאל מדריד. הברזילאי בן ה-25 הוזכר גם כמועמד לבאיירן מינכן שרואה בו השקעה לעתיד. 

צ'לסי הציעה לפי האתר הספרדי "פיצ'חס" 40 מיליון ליש"ט בניסיון לרכוש עוד החורף את טוני קרוס מריאל מדריד. גם מנצ'סטר יונייטד וליברפול מתעניינות. לאחרונה דווח כי קרוס, שאיבד את מקומו בהרכב הבלאנקוס, מעונין לעזוב. 

אברטון בדרך להחתים את המגן-קשר התוקף סאם ביראם מלידס יונייטד. גם ווסטהאם עוקבת אחרי השחקן שיהיה חופשי בקיץ 2016 וסרב עד כה להאריך חוזה במועדון מהצ'מפיונשיפ. 

ווטפורד מקווה להחתים את השוער הוותיק קרלוס קמני בן ה-31 ממאלגה. 

מנצ'סטר יונייטד בדרך להחתים את בלם נבחרת אוסטריה ודינמו קייב, שחקן באזל לשעבר, אלכסנדר דראגוביץ' תמורת 16 מיליון ליש"ט. סוכנות הידיעות האיטלקית "מדיסט" מדווחת על העסקה. יונייטד גם מתעניינת במגן וולסוול מהליגה השלישית, ריקו הנרי אותו משווים לאשלי קול בסגנון המשחק. 

דראגוביץ'. כבש מול צ'לסי העונה באלופות (Gettyimages)

ארסנל סגרה עם שני הכשרונות הניגרים, קלשי נאווקלי וסמואל צ'וקואוזה תמורת 3 מיליון ליש"ט. מדובר בשחקנים צעירים מאקדמיית דיאמונד פוטבול אומיה. לפי הדיווח, התותחנים הקדימו את מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן במאבק על השניים ששותפו במונדיאל עד גיל 17.

עוד במנצ'סטר יונייטד, נראה כי היא אמורה לרכוש את לוקה ארקולני, מגן בן 16 מפורלי האיטלקית שהעלה תמונה באינסטגרם ובה בישר כי הוא בדרכו לשדים האדומים, שדווח כבר בעונה שעברה כי הם מתעניינים בשירותיו.

"סקאי ספורט" מתעקש שליברפול עדיין רוצה את קשר לייפציג מליגת המשנה בגרמניה, השבדי אמיל פורסברג

קלופ לא מוותר על השבדי (Gettyimages)

מנצ'סטר סיטי עשויה להחתים את חלוץ פולהאם, מוסא דמבלה, הצרפתי בן ה-19 שמבוקש גם בטוטנהאם. עוד דיווח הנוגע לסיטיזנס, לפי "סקאי גרמניה", קשר דורטמונד ג'וליאן ווייגל עשוי להצטרף תמורת 25 מיליון יורו.

אלשנדרה פאטו, ששמו נקשר לליברפול עד שהמנג'ר יורגן קלופ שלל את אפשרות הבאתו, רמז כי הוא רוצה לשחק בצ'לסי – אבל נכון לעכשיו אף קבוצה לא הביעה רצון להחתים את החלוץ שמחירו 11 מיליון ליש"ט. "המגינים בפרמיירליג קשוחים, אבל אני אוהב את זה. התייעצתי עם רוברטו פירמינו, וויליאן, דויד לואיז ופיליפה קוטיניו וכולם המליצו לי להגיע", אמר ל"אידינפנדנט". 

אדריאנו גליאני, סגן נשיא מילאן, הודה כי סטפן אל שערוואי עשוי לחזור למועדון. החלוץ מושאל למונאקו העונה, אך זו לא רוצה לממש את האפשרות לרכוש אותו עבור 13 מיליון יורו. גם פיורנטינה מעוניינת בחלוץ. חלוץ נוסף ששמו נקשר עם חזרה לרוסונרי הוא מרקו בוריילו שמשחק בקארפי.

אל שעראווי. נפרד מהנסיכות מהר מהמתוכנן (Gettyimages)

ג'וזפה רוסי חלוץ פיורנטינה שלא קיבל צ'אנס מפאולו סוזה, עשוי לשוב לוויאריאל או לעבור לגנואה שמעונינות בו, כך מבשר הבלוג של ג'יאנלוקה די מארציו.

כריסטופר קראמר, קשר לברקוזן, עשוי לחתום בנאפולי. מנהל המועדון האיטלקי המריא לגרמניה במטרה לסגור את העסקה. 

כריסטיאן אטסו, שנרכש על-ידי צ'לסי ב-2013 וטרם ערך הופעת בכורה בבלוז, קרוב להשאלה ללבאנטה עד סיום העונה.

נוריץ' סיטי רוצה את המגן האיטלקי סבסטיאן די מאיו מגנואה, שמחירו 4 מיליון ליש"ט. 

אסטון וילה קרובה להחתים בלם/קשר אחורי המשחק בבורדו, לאמינה סאנו. הסנגלי יגיע בהשאלה עד סיום העונה. וילה רוצה גם לצרף בהשאלה את לואקי רמי מצ'לסי ומתיו דבושי מארסנל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי