אדר העדיף את אינטר על פני לסטר, גוארין חתם בשנחאי

אדר. מעדיף להישאר בארץ המגף ובחר במילאנו
אדר. מעדיף להישאר בארץ המגף ובחר במילאנו | צילום: Gettyimages

מוסא או רמי יצטרפו לחוד השועלים? גם רמירז וג'רביניו עברו רשמית לסין

(גודל טקסט)

סוף ינואר מתקרב בצעדי ענק ועושה הרושם כי עד ליום האחרון נחפש העברות משמעותיות. בינתיים, עושים לכם סדר במה שכן קורה – כל הסיכומים, החתימות וגם הדיווחים החמים.

רשמי

פרדי גוארין הקולומביאני עזב את אינטר וחתם בשנחאי שנוואה הסינית.

יום עמוס עובר על צ'לסי. פאטו אישר רשמית כי הוא עובר למועדון. "אני כל כך שמח. צ'לסי היא הבית החדש שלי ואני מודה לה על התמיכה".

 

 

ומברזילאי שמגיע לאחד שעוזב. הבלוז אישרו כי הקשר ראמירז עבר לג'יאנגסו סונינג הסינית, אשר לפי הדיווחים שילמה עליו 25 מיליון ליש"ט לצ'לסי – שבעה יותר ממה שעלה לצ'לסי ב-2010.

 

 

נאפולי החתימה את אלברטו גראסי בן ה-20, הקשר האחורי של אטלנטה ונבחרת איטליה עד גיל 21.

 

המגן הפולני לוקאש פיסצ'ק האריך את חוזהו בדורטמונד עד 2018. 

 

כריסטיאן פאנוצ'י מונה למאמנה של ליבורנו במקומו של בורטולו מוטי. המגן לשעבר שימש כעוזרו של פאביו קאפלו כשהאיטלקי אימן את נבחרת רוסיה. 

 

ג'רביניו מרומא עבר רשמית להביי פורצ'ון הסינית תמורת 13.5 מיליון ליש"ט וירוויח לשבוע סכום מטורף המוערך ב-200 אלף ליש"ט. החלוץ חתם לארבע שנים. 

אספניול החתימה את אוסקר דוארטה, בלם קלאב ברוז' הקוסטה ריקני עליו שילמה 1.5 מיליון יורו. סעיף השחרור שלו גבוה פי עשרה: 15 מיליון יורו.

 

אלברטו ריירה, בעבר שחקנה של ליברפול, עזב את זאברץ' הסלובקית והצטרף לקופר מאותה הליגה.

 

בלם סטנדרד ליאז', ילה ואן דאמה, הוצג בלוס אנג'לס גלאקסי. הבלם בן ה-32 ששיחק תחת גיא לוזון כשזה אימן בבלגיה, הוא השביעי שחתם בקבוצת ה-MLS בחלון הנוכחי.

 

שמועות

 

דורטמונד מעוניינת להחתים את אוליבר טורס, הספרדי הצעיר של אתלטיקו מדריד. 

החלוץ הברזילאי אדר מרטינס, צפוי לעזוב את סמפדוריה בימים הקרובים. החלוץ, שמשחק בנבחרת איטליה יש לציין, בחר לעבור לאינטר, כך טוענים בארץ המגף, אם כי ההצעה הגבוהה ביותר שהתקבלה עבורו היא דווקא מצד לסטר האנגלית, שבנסיונה לצרף חלוץ הגישה הצעות גם עבור לואיק רמי מצ'לסי (17 מיליון יורו) ואחמד מוסא מצסק"א מוסקבה (20 מיליון יורו).

 

"הגרדיאן" מפרסם כי בלם צ'לסי ונבחרת אנגליה, גארי קייהיל, מעדיף לעזוב את הבלוז לאחר שאיבד את מקומו בהרכב ובמטרה לשחק באופן קבוע עד ליורו 2016, במטרה שלא לאבד את מקומו גם ב-11 של שלושת האריות.

 

קייהיל. חושב על יורו 2016 בצרפת (Gettyimages)

 

פיפ"א חוקרת את צ'לסי על החתמת ברטראנד טראורה, שנעשתה כביכול כשהיה קטין. אם הבלוז יימצאו אשמים קיים סיכוי שיוטל עליהם עונש איסור העברות דומה לזה שהוטל על ברצלונה, ריאל ואתלטיקו מדריד. ב-2009 צ'לסי נענשה באמברגו לשני חלונות העברה בטענה שגרה לגאל קאקוטה לבטל את חוזהו בלאנס, אבל היא ערערה לבית הדין הגבוה לערעורי ספורט וקיבלה חנינה. 

 

הל'אקיפ פרסם על שער העיתון שפ.ס.ז' תצטייד בקיץ הקרוב ב-300 מיליון יורו כדי לרכוש את ניימאר ב-190 מיליון יורו ואת אחד מהכוכבים הבאים: כריסטיאנו רונאלדו או רוברט לבנדובסקי. לפי העיתון, הנשיא נאסר אלחאליפי רוצה להקים מותג עולמי בפריס, והמטרה שלו היא להגיע כמה שיותר רחוק, בראש ובראשונה הצלחה בליגת האלופות.

 

 

הפריסאים מעוניינים גם בשוער ויאריאל, אלפונסה אראולה, שמושאל מהם. הצרפתי נחשב לאחד השוערים הטובים העונה בליגה ופ.ס.ז' רוצה להחזירו ולהפוך אותו לשוער הראשון שלה.

 

לפי העיתונות הבריטית, ליברפול מנסה שוב לרכוש את ג'ואל מאטיפ משאלקה.

 

בקרוב באנפילד? מאטיפ (gettyimages)

 

וולפסבורג רוצה את הברזילאי ברונו אנריקה במקום באסט דוסט הפצוע. לפי ה"בילד", מדובר בקשר התוקף של קורינתיאנס בן ה-25. באזל סירבה להצעה של הקבוצה לרכוש את בריל אמבולו הכוכב בן ה-28 שלה. 

 

בולוניה מעוניינת בג'ונתן ביביאני, שחקן הכנף הצרפתי של אינטר. 

 

ה"סאן" פרסם שצ'לסי תדרוש 80 מיליון ליש"ט אם קבוצה תרצה לרכוש בקיץ את אדן הזאר. רומן אברמוביץ' סבור שהוא יכול לדרוש בערך אותו סכום שעלה גארת' בייל בקיץ 2013. הזאר חווה עונה נוראית, בה עדיין לא כבש, אבל כידוע כדורגלן העונה באנגליה בעונה שעברה, למרות מספריו בחודשים האחרונים , עדיין מבוקש אצל קבוצות הצמרת.

 

מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בחלוץ מארסיי מיטשי באטשואי ומנסה להקדים את ארסנל ברכישתו. גם ווסטהאם וטטונהאם מעונינות ושלחו נציגים לראות אותו בתיקו 1:1 נגד ליון, כך מדווח ה"דיילי מייל". 

בנוסף, מנצ'סטר יונייטד הציעה 20 מיליון ליש"ט לפי ה"סאן" על מגן וולפסבורג, ריקרדו רודריגס שגם הוזכר כמועמד לריאל מדריד. 

 

יוניטד הגישה הצעה, גם ריאל עוקבת (Gettyimages)

 

העיתון "מטרו" פרסם שיובנטוס תהיה מוכנה למכור את אלברו מוראטה ב-65 מיליון יורו לריאל מדריד אחרי שכבש רק שלושה שערים העונה. 

 

טוטנהאם הציעה 18 מיליון ליש"ט על סיידו ברהינו, חלוץ ווסט ברומיץ' עליו נלחמה כל הקיץ. מנג'ר הקבוצה, טוני פיוליס, מסוכסך עם יו"ר המעודון ג'רמי פיס, ודורש שהשחקן יעזוב מכיוון שהוא מעכיר את האווירה.

 

פולהאם סרבה למכור את מוסא דמבלה, חלוצה הצרפתי בן ה-19, שעליו הוגשה הצעה מצד טוטנהאם – בשורותיה כבר משחק מוסא דמבלה אחר. מונאקו מוזכרת כמועמדת בכירה לקלוט את חלוץ הקוטג'רס.

 

נראה שעסקת מכירת אלכס טשיירה משחטאר לליברפול נפלה סופית אחרי שהקבוצה האוקראינית העלתה את דרישתה על השחקן ל-50 מיליון ליש"ט. 

 

שחקן נוסף שלא יגיע לאנפילד? (Gettyimages)

 

עוד באנפילד, יורגן קלופ מנסה לחזק את ההגנה ורוצה את בלם סטוק ריאן שואוקרוס שחתום עד 2017 בבריטניה סטדיום. 

העיתון "אס" מדווח שפרננדו טורס לא יאריך את חוזהו מעבר לקיץ הקרוב ויעזוב את אתלטיקו מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי