"אי אפשר לשנות את באלוטלי, זה הבחור"

באלוטלי. בסך הכל שני שערים העונה
באלוטלי. בסך הכל שני שערים העונה | צילום: Gettyimages

החלוץ ייעדר מהדרבי המילאנזי, מאמנו התייחס לכך שלא חגג את שערו בגביע

(גודל טקסט)

מאריו באלוטלי ששיחק בסך הכל 28 דקות בשני משחקי ליגה החודש, אחרי שחזר מפציעה ארוכה שהשביתה אותו מאז ספטמבר, ואמש חזר לכבוש כשדייק מהנקודה הלבנה בחצי הגמר הראשון מול אלסנדריה וכבש בסך הכל את שערו השני ברוסונרי מאז הגיע בקיץ.

 

החלוץ המושאל מילברפול כבש בפנדל עוד במחצית הראשונה וקבע 0:1 למילאן על היריבה מהליגה השלישית, בתקווה למפגש בגמר מול יובנטוס או אינטר. הגומלין בסן סירו מול אלסנדריה ייערך ב-1 במארס.

 

  • הערב, 21:45, שידור ישיר בספורטHD1 ובאתר: יובנטוס-אינטר

 

המאמן סינישה מיכאילוביץ' הבהיר בסיום שבאלוטלי לא יהיה כשיר לדרבי "דה לה מאדונינה" בין מילאן ואינטר בליגה ביום ראשון (21:40, שידור ישיר בספורט2). לדבריו, באלוטלי נעדר זמן רב מהמגרשים והוא עוד לא מוכן למשחק אינטנסיבי כזה.

 

באלוטלי, כהרגלו, לא חגג את כיבוש השער ומיכאילוביץ' אמר על כך: "אמרתי לו כמה פעמים שכדורגל זו הנאה ואם אתה כובש אתה צריך גם לשמוח, אבל אי אפשר לשנות את הבחור וצריך להפיק ממנו את המיטב". 

 

הסרבי גם אמר שהוא רק "חצי מרוצה" מהניצחון הדחוק: "היו לנו כמה החמצות מזעזעות. היינו יכולים לסגור את העלייה כבר במשחק הראשון. אלסנדריה הדיחה בין היתר את פאלרמו, גנואה וספציה והם מסוכנים, גם בגומלין צריך להיזהר. הצד החיובי שכמה שחקנים שלא מרבים לשחק אצלנו זכו לדקות".

 

מאמן אלסנדריה האמיצה, אנג'לו גרגוצ'י, אמר שהסיפור מבחינתו לא נגמר, אם כי הגומלין יהיה בסן סירו. "טכנית לא יכולנו להתמודד עם מילאן, כי הפער בין הסרייה A לליגה השלישית גדול מדי, אבל היינו יכולים לדייק יותר ביכולת הסיום שלנו. אנחנו עוד יכולים לעלות, כי בכדורגל הכל אפשרי. כמות האוהדים שהגיעה מהעיר שלנו למשחק הדהימה אותי. אני מאמין שנתנו להם הרגשת גאווה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי