קלופ במחטף? ליברפול מנסה להחתים את נוליטו

איפה הוא ינחת בסוף? נוליטו
איפה הוא ינחת בסוף? נוליטו | צילום: Gettyimages

דיווח: לבנדובסקי החליט לחתום בריאל, עסקת אדר לאינטר נחתמה רשמית

(גודל טקסט)

סוף שבוע אחרון של חודש ינואר, משמע חלון ההעברות עוד רגע נסגר וזה הזמן לפעול במהרה, לא להסס ולהשלים את הסגלים לחצי העונה הקרובה. לפניכם כל הסיכומים, החתימות וגם הדיווחים החמים.

רשמי

 

עסקת אדר מספדוריה לאינטר הושלמה. החלוץ כבש העונה 13 שערים ב-23 משחקים והיה מבוקש גם בלסטר. הברזילאי עם האזרחות האיטלקית שמשחק בנבחרת איטליה, הפך לאחד הכוכבים הגדולים של הליגה האיטלקית. 

 

 

הקשר וואבי קאזרי עבר מבורדו לסנדרלנד תמורת 10 מיליון יורו.

 

מוסא דמבלה, הבלגי של טוטנהאם (בניגוד לחלוץ המבוקש מפולהאם), האריך את חוזהו בקבוצה לשלוש שנים וחצי עד 2019. בשורה מעולה לתרנוגלים לאחר שדמבלה הפך העונה לבורג חשוב בקבוצה.

 

 

הבלם הסלובקי מילאן סקיריניאר, ששיחק בז'ילינה, סגר בסמפדוריה.

 

סט. אטיין הודיעה באתר האינטרנט שלה על רכישת הקשר הנורבגי אולסה סאלנס מרוזנבורג.

 

פליקס קרוס, אחיו של טוני קרוס מריאל מדריד, עבר מוורדר ברמן לאוניון ברלין.

 

אחרי כל הספקולציות של המעבר של אמביה ניאנג ללסטר, מילאן הודיעה שהוא נשאר בקבוצה.

 

ג'ונתן דה גוזמן עזב את נאפולי בהשאלה לקארפי עד סיום העונה. 

לוריין הצרפתית החתימה את הבלם בן ה-24 לינדסי רוז מליון בנוסף את הבלם מגבון ירונדו מוסאבו-קינג ששיחק בגרנאדה.

ניו יורק קוסמוס החתימה את הקשר הוונצואליאני, חואן ארנגו, בן 35 ששיחק עונה שעברה בטיחואנה המכסיקנית. הוא שיחק בין היתר במנשנגלדבאך ובמאיורקה. 

שמועות

 

לפי הדיילי אקספרס, מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בחלוץ הניגרי של צסק"א מוסקבה, אחמד מוסא.

 

התפתחות מפתיעה בפרשת הרכש של חלוץ סלטה ויגו נוליטו. אחרי הקשיים במו"מ בין סלטה לברצלונה, יורגן קלופ מנסה לגנוב את החלוץ מתחת לאף של בארסה ולהחתים אותו בליברפול. קלופ מעוניין לבצע את המחטף בעקבות העובדה ששחטאר דונייצק העלתה את רף המחיר של אלכס טיישרה ל-50 מיליון ליש"ט וגרמה למרסיסיידרס לוותר עליו. לעומתו, מחירו של נוליטו הוא 18 מיליון יורו.

 

ולנסיה מעוניינת בקשר חטאפה פבלו סארביה, שמסיים את חוזהו בקבוצה ביוני 2016. חאבי פואגו, שהתייחס להגרלה בגביע הספרדי, ביקש למעשה לעזוב את המועדון.

 

בעיתון "אס" נכתב הבוקר שרוברט לבנדובסקי החליט לחתום בריאל מדריד, למרות התעניינות גדולה מצד מנצ'סטר סיטי, יונייטד וצ'לסי – אך העסקה תלוי בכך שהבלאנקוס יוכלו לצרפו בקיץ הקרוב, בהנחה שיידחה עונש איסור ההעברות. 



צ'לסי רוצה לרכוש את המגן דני קרבחאל מריאל מדריד ובלם ולנסיה איימן עבדנור מיידיית. קרבחאל מעדיף לעזוב את הבלאנקוס בעקבות החשש שיאבד את מקומו לדנילו, שפתח במשחק הליגה האחרון של ריאל מדריד ובתקשורת הספרדית נכתב כי הוא המגן המועדף על זינדין זידאן. מכיוון שנותרו רק ארבעה ימים לסיום חלון ההעברות, ייתכן שצ'לסי תחכה לקיץ הקרוב.


צ'רלי מוסונדה מצ'לסי אמור לחתום היום בסביליה בהשאלה. 

ווסטהאם יונייטד רוצה את סטיבן פלטשר חלוץ סנדרלנד. 

אכזבה לסנדרלנד. סאם אלרדייס החליט לוותר על אנדרה איו, חלוץ סוונזי שמחירו, 10 מיליון ליש"ט, גבוה מדי, ובמקביל מתיו דבושי מארסנל החליט לא לעזוב את האמירויות.

 

חבייר הרננדס, הידוע בכינוי צ'יצ'ריטו, מועמד לליברפול לפי העיתון "טיימס" הלונדוני. קלופ רוצה את החלוץ במקום דניאל סטארידג', שעשוי לעזוב בקיץ בעקבות הפציעות הרבות המונעות ממנו לשחק.

צ'יצ'ריטו. בגרמניה לא יוותרו עליו כ"כ מהר (Gettyimages)

 

סוונזי סיטי על סף החתמת חלוץ קייבו אלברטו פאלוסקי, תמורת 8 מיליון ליש"ט.

המגן הבוסני ארווין זוקנוביץ', ששיחק בסמפדוריה, אמור להיות היום מוצג ברומא.

לסטר מעוניינת בשוערה של נבחרת דנמרק עד גיל 19 דניאל איברסן מאסביירג הדנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי