ניו יורק סיטי תנסה בקיץ לפתות גם את קסיאס

עוד אגדה בדרך לאמריקה?
עוד אגדה בדרך לאמריקה? | צילום: Gettyimages

קבוצתם של וייה, למפארד ופירלו רוצה את השוער שנה לפני תום החוזה שלו בפורטו

(גודל טקסט)

ניו יורק סיטי מציעה עיר תוססת, עונה נוחה, אבק כוכבים וגם פתיחתץ שוק חדש. אז אחרי שצירפה שלושה כוכבי-על מאירופה, יעד חדש נמצא על הכוונת של התכולים מ"התפוח הגדול". 

על פי ESPNfc, ניו יורק סיטי מנסה להחתים את איקר קסיאס כרכש הנוצץ לקיץ הקרוב. השוער הספרדי הבין-לאומי מחזיק בחוזה בפורטו עד קיץ 2017, אולם האמריקנים מעוניינים לצרף אותו שנה לפני תום ההסכם שלו בפורטוגל. 

נכון להיום משחקים במדי ניו יורק סיטי שלושה כוכבים מוכרים – דויד וייה, אנדראה פירלו ופרנק למפארד. האחרון שבהם הגיע דרך עסקה הקשורה לקבוצת הבעלות, כאשר היהלום שבכתר שלה הוא מנצ'סטר סיטי. 


איקר קסיאס, ישחק עם וייה, פירלו ולמפארד? (Gettyimages)

בניו יורק מעוניינים לחזק את הסגל בעקבות העונה המאכזבת שעברו, בסיומה דורגו במקום השמיני במזרח ו-17 בליגה כולה. בסגל של המאמן פטריק ויירה, כוכב נבחרת צרפת לשעבר, אפשר למצוא כיום את השוערים אייריק יוהנסן הנורבגי וג'וש סונדרס הפורטו ריקני. 

איקר קסיאס עבר לפורטו לאחר שנדחק החוצה מהסגל של ריאל מדריד, למרות שבמועדון נטען שהוא זה שרצה לעזוב. השוער זכה בחמש אליפויות ובשלושה גביעי אלופות עם הבלאנקוס וכן קטף עם ספרד שתי אליפויות אירופה (יורו 2008 ויורו 2012) ואת גביע העולם 2010.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי