יינסי גייטס סיכם בגרמניה‎ ולא יגיע להפועל ירושלים

גייטס. לא יחזור העונה לישראל
גייטס. לא יחזור העונה לישראל | צילום: עדי אבישי

האדומים לא יתחזקו לקראת השלב השני ביורוקאפ. פישר מתעכב בארה"ב

(גודל טקסט)

יממה לפני תום מועד הרישום לשלב השני של היורוקאפ, מסתמן כי הפועל ירושלים לא תתחזק בעמדת הפנים.יינסי גייטס, ששוחרר לאחרונה משאנשי פנג'יו הסינית ומחזיק בחוזה בבירה, סיכם את תנאיו בקבוצת בון עד לסיום העונה והוא יצטרף לקבוצה בכפוף לבדיקה רפואית.

 

הקבוצה הגרמנית סובלת ממחסור בצבע לאחר פציעתו של תאדאש קלימאויצ'יוס ונשיאה, וולפגאנג ווידליך, התראיין לאתר מקומי ואמר: "אנחנו מרוצים, גייטס הציג יכולת אדירה בליגה הישראלית החזקה ואנחנו מקווים שהוא יציג יכולת דומה גם אצלנו". מאז ששוחרר מסין, פלרטט הסנטר בן ה-26 עם מספר קבוצות ביבשת, ביניהן הפועל חולון המדשדשת, ואף אפשרות חזרתו לירושלים בה הוא חתום על חוזה עד קיץ 2018 עמדה על הפרק.

 

 

למרות הצורך בחיזוק בעמדת הסנטר, הצוות המקצועי של האלופה לא התלהב מאפשרות צירופו של גייטס בשל העובדה כי הוא לא "ביגמן" אמיתי, סנטר עם נוכחות מסיבית, אלא יותר שחקן בעמדה 4 שמוסב לעמדת הסנטר בלית ברירה. כמו כן, חששו בבירה ממשחק ההגנה הפושר שלו.

 

פרנקו. חיפש "ביג מן" אמיתי (דני מרון)

 

מאז שהעפילו לשלב השני ביורוקאפ, האדומים עמלו רבות על מנת למצוא חיזוק לעמדה מספר 5, אולם לא פתחו במשא ומתן עם אף מועמד מעבר לגישושים ראשוניים. 24 שעות לפני תחילת הסיבוב השני, לא מתנהלים שום מגעים עם אף סנטר ועל כן מסתמן כי גם את השלב הזה תעביר האלופה עם נחיתות באזור הצבע.

 

המצב צפוי להיות חמור בהרבה במהלך המשחק הראשון במסגרת זו, ביום רביעי אצל סראטוב הרוסית, שכן ד'יאור פישר טרם שב מארצות הברית והוא יחסר. הסנטר המתאזרח נתקל בקשיים להסדיר את ענייני העיזבון של אביו, שהלך לעולמי לפני כשבוע, ובקבוצה חוששים כי הוא יחמיץ גם את המשחק במחזור השני נגד גראן קנאריה. על כל פנים, טוני גפני, שנעדר מהניצחון על מכבי ת"א, צפוי להיות כשיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי