אגוארו כבש ב-0:3 של סיטי בנוריץ', 1:3 לארסנל

אגוארו. ניער 4 שחקני הגנה וכבש
אגוארו. ניער 4 שחקני הגנה וכבש | צילום: Gettyimages

קמפבל, ראמזי וז'ירו מחקו פיגור מוקדם מול סנדרלנד. חמד וכיאל עפו מהגביע

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נמשכו היום, ולאחר שאמש ליברפול סיימה ב-2:2 בחוץ מול אקסטר מהליגה הרביעית וכפתה בקושי משחק חסר, ניסו קבוצות מהפרמיירליג לעבור שלב בלי להסתבך.

במוקד משחקי היום, ארסנל אירחה את סנדרלנד וניצחה 1:3 אחרי שהצליחה למחוק פיגור מוקדם משער של לנס, ווטפורד גם ללא שער של איגאלו גברה 0:1 על ניוקאסל בקרב על טהרת הליגה הבכירה, קריסטל פאלאס ניצחה 1:2 אצל סאות'המפטון ומנצ'סטר סיטי טיילה בחוץ מול נוריץ'. ומה עם חמד וכיאל? הם דווקא סיימו את דרכם בגביע.

ארסנל – סנדרלנד 1:3

דויד אוספינה הקולומביאני היה אמור לפתוח בהרכב ולשוב לשחק לאחר 3 חודשי היעדרות בגין פציעה, אך בניגוד לציפיות לא התאושש וכך מצא את עצמו פטר צ'ך בשער של ונגר מול החתולים השחורים.

שינויים נוספים שביצע ונגר, בהגנה היו ספסולם של מרטסאקר ומונריאל לטובת גבריאל וגיבס, ואילו בקישור המנג'ר הצרפתי העניק מנוחה למסוט אוזיל שצפה במשחק מהיציע ודאג לצייץ. אוליביה ז'ירו פתח בחוד לצדם של וולקוט וקמפבל, והשלישייה הייתה פעילה מאוד ברחבת האורחת. לנס כבש ראשון מטעות קשה בהגנה, אך קמפבל, ראמזי שעלה מהספסל וז'ירו כבשו וקבעו 1:3 בסיום.

קמפבל אחרי השוויון. התותחנים התקשו אבל השלימו מהפך (AFP)

הרכבים:

ארסנל: צ'ך, ביירין, גבריאל, קוסיילני, גיבס, אוקסלייד-צ'מברלין, צ'אמברס (ארטטה 67), איובי (ראמסי 67), וולקוט, קמפבל (אדלייד 81), ז'ירו.

סנדרלנד: פיקפורד, ואן אנהולט, קאטרמול (מ'ווילה 57), אושה (ג'ונס 65), לנס, גרהאם, טויבונן, קואטס, פלטשר (מבריאס 76), ידלין, ווטמור.

מהלך משחק:

דקה 9

אוליבייה ז'ירו, שבישל בשני המחזורים האחרונים ולא כבש, מסר שמאלה וסידר לגיבש הזדמנות מצוינת, אלא שפיקפורד היה במקום והדף לקרן.

דקה 17

0:1 לסנדרלנד: בפעם הראשונה שהחתולים השחורים התקרבו לרחבה של צ'ך, לנס ניצל טעות איומה של קיבס וקוסיילני ובעט לרשת.

דקה 26

1:1: תיאו וולקוט הרים את הראש ומסר רוחב לאחור, ג'ואל קמפבל קיבל כדור על מגש של כסף ובעט חזק ומדויק פנימה. 

דקה 57

אוקסלייד-צ'מברליין בעט כדור מסובב שפגש את הקורה, וולקוט הגיע ראשון לריבאונד ומול שער חשוף בעט החוצה.

דקה 59

פלטשר נגח לעמוד מכחמישה מטר, ווטמור היה חייב לכבוש את הכדור חוזר ובעט גבוה מעל השער.

דקה 61

הקצב המצוין מצד לצד נמשך, הפעם זהו קמפבל שנבלם באחד על אחד.


ונגר מחלק הוראות. מצב רודף מצב (Gettyimages)

דקה 70

גיבס מצא בכדור רוחב את וולקוט לבדו על נקודת הפנדל, החלוץ בעט מדויק אבל חלש מדי ורשם החמצה נוספת.

דקה 72

מהפך! 1:2 לארסנל: דאבל-פס נפלא בין קמפבל לביירין, מסתיים ברוחב של המגן שהותיר את ראמזי באחד על אחד, הוולשי שעלה מהספסל כבש מקרוב בקלילות.

דקה 76

1:3 לתותחנים: ביירין ממשיך להתעלל בהגנת האורחת באגף ימין, ובמסירת עומק מדהימה סידר לז'ירו את שערו הראשון במשחק.


ז'ירו חתם את תוצאת המשחק בנשיקה (Gettyimages)

נוריץ' – מנצ'סטר סיטי 3:0 (לחצו כאן לתקציר המלא)

פלגריני והסיטיזנס אמנם הוגרלו למשחק חוץ מול קבוצת פרמיירליג, אך המנג'ר הצ'יליאני לא פתח עם ההרכב החזק ביותר מול הקנריות וגם כך הסתדר עם 0:3 קל.

בשער פתח ווילי קבאז'רו, פאבלו סבאלטה חזר לעמדת המגן הימני על חשבונו של סנייה וחסוס נבאס פתח במקומו של קווין דה בריינה שישב על הספסל למשך שעה. אבל מי שפתח בהרכב בזמן שכוכבים נוספים כמו יאיא טורה לא משחקים, הוא סרחיו אגוארו שאט אט חוזר לכושר משחק וגם כבש שער מרהיב אותו אתם יכולים לראות להלן:

אינהאצ'ו שזכה להזדמנות כבש מבישול של הארגנטיני וקווין דה בריינה כבש בקלילות את השלישי של הסיטיזנס וקבע את תוצאת המשחק.

הרכבים:

נוריץ': רודי, בנט, מרטין, באסונג (לאפרטי 72), וויסדום, דוראנס, מולומבו (אוניל 64), אולסון, האוסון (רדמונד 63), אודג'ידיה, ג'רום.

מנצ'סטר סיטי: קבאז'רו, קולארוב, אוטמנדי, דמיצ'ליס, סבאלטה, סטרלינג (דה בריינה 61), דלף, פרננדו, נבאס, איהנאצ'ו, אגוארו (קלישי 70).

מהלך משחק:

דקה 16

וואו! 0:1 לסיטי: סרחיו אגוארו התגבר על ארבעה שחקני הגנה והכניע את רודי בשער נפלא מקרוב. הארגנטיני חוזר לעניינים.


אגוארו השפיל את ההגנה המקומית ודחק מקרוב (AFP)

דקה 30

0:2 לסיטי: הפעם קון על תקן המבשל, איהנאצ'ו הכפיל וקירב משמעותית את התכולים לשלב הבא.

דקה 77

0:3 לסיטי: קווין דה בריינה שעלה מהספסל, הצליח לכבוש בין רגליו של השוער רודי


הבלגי חוגג עלייה לשלב הבא (Gettyimages)

ברומיץ' ניצלה, הפתעות העונה ממשיכות בשלהן

ווסט ברומיץ' ניצלה מהדחה בשער שער שוויון של מוריסון בדקה ה-97, ממש לפני סיום המשחק הביתי מול בריסטול, והצליחה לכפות 2:2 ומשחק חוזר. בראהינו עלה מהספסל וכבש לזכות המקומיים בדקה ה-67, אלא שקודג'יה (74) ואגארד (83) השלימו מהפך לזכות בריסטול.

ניוקאסל, שלא ניצחה בסיבוב השלישי של הגביע מאז שנת 2012, עפה גם השנה מהמפעל לאחר שנכנעה 1:0 במשחק חוץ מול ווטפורד. טרוי דיני, קפטן הצרעות, הכריע את המפגש בדקה ה-43. 

מפתיעה נוספת העונה היא קריסטל פאלאס, שהתארחה בסנט.מארי מול סאות'המפטון וניצחה 1:2 בדרך לשלב הבא. וורד (29) וזאהא (69) כבשו לנשרים, רומאו איזן זמנית בדקה ה-51.

הנשרים המשיכו לשלב הבא (Gettyimages)

ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל, נכנעה 1:0 מול האל סיטי לאחר פנדל מוצלח של סודנגראס בדקה ה-41. החלוץ עלה מהספסל ל-16 הדקות האחרונות והקשר כלל לא היה בסגל.

במשחק המוקדם של היום, נפרדה וויקומב וונדרס ב-1:1 מול אסטון וילה. המארחת, גם היא מהליגה הרביעית, הצליחה להשוות בדקה ה-50 אחרי פנדל מוצלח של ג'ייקובסון ומחקה שער של מיקה ריצ'ארדס בדקה ה-22. הצדדים יפגשו ב-"וילה פארק" למפגש נוסף שיכריע מי מהשתיים תעפיל לסיבוב הבא.

ומה לגבי סינדרלה? איסטלהיי, קבוצת הליגה החמישית, כמעט הצליחה להעיף את בולטון, אולם ספגה שוויון בדקה ה-87 והמשחק הסתיים ב-1:1, משמע שהוונדרס יארחו משחק גומלין שיכריע מי תעפיל.

תוצאות נוספות ממשחקים בולטים:

ווסטהאם 1 (ילאביץ' 84) – וולבס 0

אברטון 2 (קונה 32, מיראלס 86 בפנדל) – דגנהאם & רדבירדג' 0

דונקסטר 1 (טייסון 25) – סטוק 2 (קראוץ' 14, וולטרס 57)

בירמינגהאם 1 (מוריסון 40) – בורנמות' 2 (טומלין 44 פנדל, מארי 85)

שפילד וונסדיי 2 (בנאן 42, נוהיו 73) – פולהאם 1 (דמבלה 43)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי