יונייטד תסכים לשלם 120 מיליון יורו עבור בייל?

בייל
בייל | צילום: GettyImages

השדים לא ויתרו על כוכב ריאל מדריד. וגם: בארסה עשויה לזכות בלירוי סאנה

(גודל טקסט)

מתקרבים למחצית חודש ינואר וחלון ההעברות טרם סיפק לנו עסקה משמעותית. ובכל זאת, השמועות רבותיי, רבות. ספורט1 עושה לכם סדר במה שרשמי ובמה שטרם קיבל תוקף.

 

 

רשמי

סרג'י גווארדיולה שחתם בברצלונה, אך שוחרר לאחר שהתגלו סטטוסים נגדה ברשתות החברתיות בעבר עבר לגרנאדה לאחר שחוזהו בוטל אצל הבלאוגרנה.

 

אחרי פתיחה רעה של העונה, בטיס החליטה לפטר את פפה מל. חואן מרינו מאמן, טיס ב' יחליף אותו זמנית. מל חזר לקדנציה שנייה במדי הירוקים מסביליה והחזיק במשרה שנתיים.

 

 

 

ליברפול הפצועה ממשיכה להחזיר שחקנים מהשאלות. השוער דני וורד הוחזר מאברדין והוא עשוי להיות השוער השני של הקבוצה במקום אדם בוגדן ההונגרי שגילה יכולת חלשה להחריד במשחקים בהם שותף. וורד שיחק באברדין 21 משחקים ושמר ב-12 על רשת נקייה.

 

שמועות

מנצ'סטר יונייטד סימנה את קשר אתלטיקו מדריד, סאול והציעה עליו 15 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-21 הרשים העונה כשכבש 7 שערים בכל המסגרות במדי הקולצ'ונרוס. 

 

מנצ'סטר יונייטד שפכה לא מעט כסף בשנתיים האחרונות, אבל באולד טראפורד רחוקים מלהיות מרוצים. על פי "טיימס" הבריטי, השדים האדומים יילכו על כל הקופה בקיץ ומוכנים לשלם עד 120 מיליון יורו תמורת גארת' בייל. לפי הפרסום, כוכב נבחרת וויילס מועדף על פני החזרת כריסטיאנו רונאלדו למועדון.

 

ב"קיקר" הגרמני דווח שכוכב שאלקה, לירוי סאנה שבמבוקש בריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי עשוי לעבור דווקא לברצלונה. הקשר צפוי להיות חלק מסגל נבחרת גרמניה ביורו, ובשאלקה מסרבים כעת למכור אותו. ההערכות מדברות על 50 מיליון יורו שישכנעו את הגרמנים למכור אותו. במקביל, סבסטיאן ג'יובינקו שמשחק בטורנטו ב-MLS אישר שברצלונה מתעניינת בו.

 

שוער מילאן, דייגו לופס, שאיבד מקומו לג'יג'י דונארומה הצעיר, עשוי לשוב לספרד. מלאגה וסלטה ויגו מועמדות לקלוט אותו.

 


לאונרדו. ישוב לקווים? (Gettyimages)

 

סטפן קיסלינג, חלוץ לברקוזן שהחליט לעזוב את הקבוצה עשוי להצטרף להאנובר.

 

אקס מילאן ופאריס סן ז'רמן, לאונרדו ששימש כמנהל הספורטיבי בעיר האורות, עשוי לשוב לקווים. הוא הוזכר כמועמד לאמן את רומא במקום רודי גרסיה שהלחץ סביבו גבר אחרי ה-1:1 מול מילאן.

 

העיתון האנגלי "אקספרס" דיווח שברצלונה סימנה את ארון ראמזי, קשר ארסנל ונבחרת וויילס ותציע עליו 50 מיליון ליש"ט. במקביל גם בלם אברטון, ג'ון סטונס בתמונה, אבל ייתכן שהעסקה תצא לפועל רק בקיץ.

 


סאול. מחוזר באולד טראפורד (Gettyimages)

 

אלכס טשיירה הברזילאי, טרם השלים מעברו לצ'לסי. החלוץ של שחטאר דונייצק זכה להצעה של 30 מיליון ליש"ט אחרי שכבש 26 שערים ב-26 משחקים בכל המסגרות העונה.

 

ארסנל בוחנת את האפשרות להחתים את החלוץ הקולומביאני, ג'קסון מרטינס שלא התאקלם באתלטיקו מדריד אחרי שעבר אליה מפורטו תמורת 35 מיליון יורו.

 

ג'ונג'ו שלבי מסוונזי התעמת עם האוהדים ב-3:2 לאוקספורד בגביע ונמצא בדרכו לניוקאסל שמוכנה לשלם עליו 10 מיליון ליש"ט.

 


ג'קסון מרטינס חוגג. ישתקם בלונדון? (Gettyimages)

 

ואלון ברהאמי ואלסנדרו דיאמנטי בדרך החוצה מפולהאם. דיאמנטי מבוקש על ידי אודינזה, ליבורנו ובולוניה.

 

הבלם הארגנטיני, פדריקו פאסיו בדרך חזרה מטוטנהאם לסביליה עבור 8 מיליון יורו.

 

 

 

בשיקטאש הטורקית מציעה 12 מיליון יורו על בלם טורינו, קמיל גליק שהאריך חוזהו בקבוצה עד 2012. הוא מבוקש גם על ידי מנצ'סטר יונייטד, וולפסבורג ומנשנגלדבאך.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי