ברצלונה סגרה עם דניס סוארס, בטנקור לריאל?

סוארס. חוזר לברצלונה?
סוארס. חוזר לברצלונה? | צילום: באדיבות ויאריאל

חלון ההעברות: קשר ויאריאל סגר ל-4 עונות והוא צפוי לשוב לאלופה

(גודל טקסט)

שבועיים מאז נפתח חלון ההעברות באירופה ואנו עדיין ממתינים לעסקה הגדולה של ינואר, אבל אין ספק שהסוכנים עובדים חזק יותר, הקבוצות לחוצות ויותר ויותר העברות נרקמות. ספורט1 עושה סדר עם כל החתימות והדיווחים מרחבי אירופה.

רשמי

 

רכש לסלטה ויגו. אחרי שאיבדה את אגוסטו פרננדס לטובת אתלטיקו מדריד, התכולים רכשו את מרסלו דיאס, שאולי זכור לאוהדי מכבי תל אביב מהופעתו נגדם במדי באזל. הצ'ילאני עזב את המבורג תמורת 1.5 מיליון יורו וחתם עד תום העונה הבאה.

 

אנטוני סטוקס, חלוץ סלטיק סיכם לעבור להיברניאן בהשאלה עד סיום העונה. 

 

צ'ארלי אוסטין, חלוץ ק.פ.ר שהיה מהבולטים בפרמיירליג בעונה שעברה וסיים עם 18 שערים, חתם בסאות'המפטון. מדווח כי הווא חתם תמורת 4 מיליון ליש"ט.

 

 

לואיס גרסיה, חלוץ אתלטיקו מדריד וליברפול לשעבר בן ה-37, חתם בליגה האוסטרלית במדי סנטרל קואסט מרינרס.

 

שמועות

 

בספרד מדווחים כי דניס סוארס מויאריאל סיכם את תנאיו בברצלונה לארבע שנים והוא צפוי לשוב למועדון. עם זאת, פורסם  שהצוללת הצהובה מתעקשת להמתין עד שתמצא שחקן שיגיע על המשבצת שלו. ג'ונתן ביביאני היה על הכוונת, אבל אינטר לא מוכנה לשחררו בשלב זה. בעבר הוא שיחק במנצ'סטר סיטי ובעונה שעברה בסביליה. בעבר הוא היה בברצלונה ולקטאלונים סעיף רכישה בחזרה.

 

במדי סביליה. כבר קרוב לסיכום בברצלונה

רודריגו בטנקור, קשר תוקף אורוגוואי מבוקה ג'וניורס, מבוקש בריאל מדריד. על פי פרסומים בארגנטינה,  הבלאנקוס מציעים על הקשר השמאלי 15 מיליון יורו, ובנוסף מוכנים להשאיר אותו כמושאל בבוקה עד 2017. הוא רק בן 18. 

לואי ואן חאל הזים שמועות שדויד דה חאה יעזוב עוד בחלון ההעברות הנוכחי לריאל מדריד כשאמר: "טוב לו במנצ'סטר יונייטד והוא לא יעזוב לריאל מדריד החודש. לא חושב שדה חאה בכלל חושב על האפשרות הזאת. אני רואה שהוא נהנה היום לשחק עבורנו". למרות דברי ואן חאל, יש סעיף בחוזה המאפשר לדה חאה לעזוב תמורת 30 מיליון ליש"ט ובריאל מדריד מוכנים מיידית לשלם את הסכום. 

 

דה חאה. "לא יעזוב לריאל מדריד החודש" (Gettyimages)

 

ווטפורד קרובה להחתמת שחקן הכנף של מלאגה, נוראדין ארמבט המרוקני. השחקן הוא יליד הולנד ויהיה זול יותר מאנדרוס טאונסנד, קשר טוטנהאם שהיה מבקש אצל הצרעות ועשוי לחתום בניוקאסל. 

 

טוטנהאם הציעה 8 מיליון יורו במטרה להחתים את ויסאם בן ידר חלוץ טולוז, אבל הצרפתים רוצים 10 מיליון יורו והעסקה טרם נחתמה.

 

נאפולי הציעה לאייאקס לרכוש את הקשר הצעיר ריצ'דלי בזואר, כך פרסם העיתון "דה טלחראף" ההולנדי. אחיו של השחקן הוזמן לביקור במשחק של נאפולי. 

קריסטל פאלאס עשויה להחתים את החלוץ עמנואל אדביור וחאתם בן ארפה, הקשר הצרפתי לשעבר של ניוקאסל שמככב העונה בניס.

 

ה"ליברפול אקו" כתב שיורגן קלופ החליט לרכוש חלוץ בינואר בעקבות הפציעות הרבות בחלק ההתקפי וחולשתו של כריסטיאן בנטקה. אינאקי וויליאמס הבאסקי ממוצא גנאי הוא אחד המועמדים. קלופ אמר שההחלטה לא קלה: "אתה קונה חלוץ, אבל בעוד מספר שבועות כולם יחזרו ואז יהיו לנו יותר מדי חלוצים". וויליאמס המשחק בנבחרת ספרד עד גיל 21 שווה 15 מיליון ליש"ט וגם ארסנל מעוניינת בו. גם שיין לונג, חלוץ סאות'המפטון, על הכוונת של ליברפול ושל ארסנל.

 

 

סנדרלנד הציעה 12 מיליון ליש"ט עבור אנדרה איו חלוץ סוונזי סיטי. מחירו 12 מיליון ליש"ט. 

 

יובנטוס בשיחות עם אנדרלכט להחתמת יורי טילמנס הבלגי שעולה 15 מיליון יורו. הקבוצה רוצה לשדרג את הקישור שלה ומעוניינת גם בקשר ניוקאסל מוסה סיסוקו ובג'יאנלי אימבולה מפורטו. האם מדובר בהכנה למכירת פוגבה בעתיד? בפורטוגל לפחות, לא סתם מכנים את אימובלה כ-"פוגבה החדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי