צמד לדי מריה, שער אדיר לזלאטן ב-0:3 של פ.ס.ז'

די מריה. פורח ביום שוואן חאל נמצא בשפל
די מריה. פורח ביום שוואן חאל נמצא בשפל | צילום: AFP

השבדי כבש בבעיטה מרהיבה לחיבורים, ליל ואניימה חילצו 1:1 בטולוז

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה הצרפתית יצא לדרך עם משחק מסקרן במיוחד בין האלופה והמוליכה פאריס סן ז'רמן לקון המפתיעה, אבל כבר במחצית הראשונה הבהירה הקבוצה מעיר האורות כי תחרות אמיתית לא הייתה ולא תהיה.

0:3 חלק לקבוצתו של לורן בלאן באיצטדיונה של קון הגדיל, לפחות זמנית, את הפער בפסגת הליגה הצרפתית ל-20 נקודות הפרש – כשהפאריסאים עם 51 נקודות מתוך 57 אפשריות. שלוש פעמים הם סיימו בתיקו, טרם הפסידו והשיגו פי 2 ניצחונות לעומת סגנית המוליכה.

כבר בדקה ה-16 עלתה פ.ס.ז' ליתרון והכובש היה אנחל די מריה, הארגנטיני שנזרק ממנצ'סטר יונייטד על ידי ואן חאל ופורע את השטרות בצרפת.

כעבור 20 דקות בלבד, בדקה ה-36, הגנת קון הרחיקה ברשלנות היישר לרגליו של זלאטן איברהימוביץ', שמכ-22 מטר הניף את רגל ימין ובעט כדור אדיר שננעץ בחיבורי הקורות.

איברהימוביץ'. שער מרהיב, אך לא ממספרת (AFP)

ביום שוואן חאל רשם עם מנצ'סטר יונייטד באנגליה שישה משחקים רצופים ללא ניצחון, שיא מועדון שלילי אחרי 17 שנה, אנחל די מריה השלים צמד כשבדקה ה-50 קבע 0:3 מבישול של לוקאס מורה וחתם את תוצאת המשחק. בדקה ה-85 קון עוד החמיצה הזדמנות לצמק, אחרי שאנדי דלור החמיץ כדור עונשין מ-11 מטרים.

טולוז – ליל 1:1

ליל נחלצה מהפסד מביך לטולוז החלשה. בן יידר הכניע את אניימה מקרוב בדקה ה-11, אך בופאל המרוקאי כבש שלוש דקות לסיום ודאג לחלוקת הנקודות. ליל ממוקמת במרכז הטבלה, שבע נקודות פחות ממקום שמוביל לאירופה. טולוז לפני אחרונה, שלוש נקודות מתחת לקו האדום. 


בופאל. הציל את ליל ממבוכה  (AFP)

 

תוצאות נוספות:

גנגאן – ראן 2:0 (דמבלה 63, סיו 77)

באסטיה – ריימס 0:2 (אייטה 21, רומיין 79)

טרואה – מונאקו 0:0

לוריין – נאנט 0:0 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי