חגיגה בערוצי הספורט: מסי, פוגבה, דה בריינה ולא רק הם

דה בריינה
דה בריינה | צילום: GettyImages

גביע ספרדי מ-12:55, חצי גמר באנגליה ומחזור באיטליה. כל השידורים בפנים

(גודל טקסט)

יום עמוס בשידורים כדורגל מרחבי אירופה מצפה לכם על המסך, עם כל הגדולות באירופה, וכשמדובר במשחקי גביע מהם אין דרך חזרה, הכל הופך להיות מעניין הרבה יותר. ובספרד אם שכחתם, משחקי הגביע הם משחקים כפולים, כך שכל גול יכול לשנות את התמונה עד הרגע האחרון.

אנחנו פותחים ב-12:55 בספורט1 ובספורט1 HD עם השידור הראשון משמינית גמר הגביע הספרדי בין אתלטיק בילבאו שתפגוש את ויאריאל. בילבאו, הפיינליסטית מהעונה שעברה עלתה לשמינית אחרי שניצחה את ליננסה בשני המפגשים, הצוללת הצהובה עברה את הואסקה הקטנה, לא לפני שהזיעה המון עד ששמעה את השריקה האחרונה.

ב-16:55 נהיה במפגש שבין ולנסיה לגראנדה. גם העטלפים דילגו מעל יריבה נחותה מהם בסיבוב הקודם כששלחה הביתה את בראקאלדו בשני משחקים. גראנדה התאמצה מול לגאנס, אבל ניצחה בסיכום שני המשחקים.

מיד לאחר מכן אנחנו עוברים למפגש הראשון שבין ריאל בטיס לסביליה. בטיס סיימה ב-3:3 את המשחק מול ספורטינג גיחון, אבל הניצחון 0:2 מהמשחק הראשון הציל אותה. סביליה לעומתה לא התקשתה מול לוגרונס הקטנה ודילגה מעליה בקלות. 

ב-21:25 אנחנו מגיעים למנה העיקרית. לדבר הגדול באמת. מחזיקת הגביע, ברצלונה, תארח בדרבי את אספניול, ארבעה ימים בלבד אחרי שהשתיים סיימו ב-0:0 בליגה.  הקבוצה של מסי וניימאר התעללה בוילאנובסה בסיבוב הקודם, אספניול עברה את לבאנטה.

דה בריינה וסטרלינג. רוצים לעבור את אברטון ולהגיע לוומבלי (GettyImages) 

אנחנו מסיימם את הסבב בספרד ב-23:20 כשראיו ויאקנו תארח למשחק הראשון את מוליכת הטבלה, אתלטיקו מדריד. ויאקנו עברה בסיבוב הקודם בקושי את חטאפה, אתלטיקו לא התקשתה לגבור בשני משחקים על דפורטיו הקטנה.

ליגה איטלקית וגביע הליגה באנגליה בספורט2HD

באיטליה ייתקיים מחזור אמצע שבוע, המחזור ה-18 בסרייה א'. ב-15:55 אנחנו יוצאים לדרך עם שני משחקים במשולב, כשיובנטוס תארח את ורונה ומילאן תפגוש בבית את ורונה. ניצחון של הגברת הזקנה יכול לעלות אותה למקום הראשון, במידה שאינטר, שתפגוש בחוץ את אמפולי (שידור חי ב-18:55) תפסיד. 

ב-21:55 נעביר בשידור ישיר את חצי גמר גביע הליגה באנגליה בין אברטון למנצ'סטר סיטי. יהיה זה המשחק הראשון מבין שניים כשהמנצחת תפגוש בוומבלי את את המנצחת משני המפגשים המקבילים שבין סטוק וליברפול. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי