דיווח: מילאן סיכמה על רכישת מרוואן פלאייני

פלאייני. בדרך לבירת האופנה
פלאייני. בדרך לבירת האופנה | צילום: Gettyimages

ההעברות: ארסנל בהצעה על אובמאינג, זידאן אחרי הזארד ולאן עבר ג'ו קול?

(גודל טקסט)

חלון ההעברות מעביר הילוך. חמישה ימים של העברות מאחורינו, השיא עוד לפנינו והדיווחים והספקולציות נמצאים בשיאם. לפניכם כל השמועות האחרונות וההחתמות הרשמיות:

רשמי

קשר בורוסיה דורטמונד לשעבר, קווין גרוסקרויץ, שעבר בקיץ לגאלטסראיי אך לא שיחק במדיה אף לא דקה מכיוון שהמסמכים להעברתו הגיעו מאוחר, הוצג בשטוטגרט אליה עבר. 

 

 

בריאן כריסטנטה, קשרה האיטלקי של בנפיקה, הושאל לפאלרמו עד סיום העונה עם אופציה לרכוש אותו תמורת 6 מיליון יורו.

 

הבלם הסרבי מילאן ביסבאץ' בן ה-32 חתם בלאציו אחרי שנרכש מליון. 

 

הקשר האנגלי הוותיק, ג'ו קול, הצטרף לקובנטרי מהליגה השלישית באנגליה

 

 

יונאס בלהאנדה המרוקאי של דינמו קייב חתם בשאלקה.

 

 

החלוץ הארגנטיני, דני אוסבלדו שלא התאקלם בפורטו, חזר לקבוצתו בעבר, בוקה ג'וניורס.

 

שמועות

 

דיווחים ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים כי הקשר הבלגי, מרוואן פלאייני קרוב לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בדרכו למילאן. על פי הדיווח המועדונים צפויים לסגור על עסקה ב-15 מיליון ליש"ט. פלאייני חתם במדי מנצ'סטר יונייטד ב-2013 כשנרכש מאברטון ב-27.5 מיליון ליש"ט, כך שהשדים האדומים יפסידו כאן סכום לא קטן עבורו.

 

אדן הזאר לא יחליט על עתידו בצ'לסי עד שלא יידע מי יהיה מנג'ר הקבוצה בעונה הבאה, כך פרסם היום "הסאן". הבלגי מבוקש על ידי ריאל מדריד ולפי דיווחים זידאן יעשה הכל כדי להחתימו עוד החודש. העובדה שזידאן, אליל ילדותו של הזאר, מונה למאמן ריאל מדריד עשויה להשפיע על החלטתו, אבל הוא חתום על חוזה לארבע שנים נוספות בצ'לסי ויודע כי בבלוז הוא יכול להישאר הכוכב הבלתי מעורער וכי קל להעבירו מלונדון לא יהיה.

 

לא יהיה קל להוציא אותו מלונדון (Gettyimages)

 

ועוד בצ'לסי, דידיה דרוגבה במו"מ להתיר את חוזהו ממונטריאול אימפקט ומנהל מו"מ מקביל עם צ'לסי להצטרף לצוות האימון שלה תחת חוס הידינק. הוא צפוי להיכנס לתפקידו עד למשחק ליגת האלופות בחודש הבא נגד פ.ס.ז', לאחר שיודיע על פרישה מכדורגל.

 

מתיאו דרמיאן, מגן מנצ'סטר יונייטד, עשוי להוות מטרה לקרלו אנצ'לוטי שמונה למאמן באיירן ויחל בעבודתו בעונה הבאה. לפי הדיווחים אנצ'לוטי מחפש מגן שיחליף את פיליפ לאם וראפיניה ששניהם מעל גיל 30. דרמיאן עשוי להיות היורש שלהם לטווח ארוך.

 

קבוצתם של תומר חמד וביראם כיאל ברייטון מתחזקת. היא סגרה על החתמת אנתוני נוקארט, שחקן הכנף של סטנדארד ליאז' תמורת 3.5 מיליון יורו. הוא היה השחקן הבולט של הקבוצה בחצי השנה הראשונה עד כה. הוא ירוויח 2 מיליון יורו בברייטון. 

 

נבן סובוטיץ', בלם בורוסיה דורטמונד אותו מכיר קלופ היטב, עשוי להיות שחקן הרכש הראשון של ליברפול בהגנה. גם הבלם אנדראה ראנוקיה מאינטר מועמד להגיע. המגן הפורטוגלי טיאגו לורי שהיה מושאל מליברפול לאסטון וילה, יחזור לאנפילד אחרי שחוזהו בוילה בוטל והוא עשוי להיות בסגל של ליברפול נגד אקסטר בגביע האנגלי כבר מחר.   

 

יחזק את מרכז ההגנה של המייטירדס? סובוטיץ' (Gettyimages)

 

טוטנהאם רוצה להחתים את דלה עלי על חוזה חדש בעקבות ההצטיינות שלו העונה. הקשר צפוי להכפיל את שכרו השבועי מ-12,500 ליש"ט ל-25,000 ליש"ט, ואמנם מדובר עדיין בסכומים מזעריים לשחקן שכולם מנבאים לו עתיד גדול וכבר משחק בקבוצה הראשונה וזומן לנבחרת, אבל בתרנגולים בטוחים שהוא יעריך זאת. חמישה חודשים אחרי שהגיע לטוטנהאם הוא יחתום על חוזה חדש עד 2021, אבל אם ימשיך להצטיין אין ספק שבטוטנהאם יצטרכו לשדרג את שכרו שוב כבר בשנה הקרובה.

 

סנדרלנד סגרה עם יאן קירשהוף מבאיירן מינכן ותשלם עליו 2 מיליון ליש"ט. הוא ירוויח 30 אלף ליש"ט לשבוע. 

 

נוריץ' סיטי דורשת 15 מיליון ליש"ט על הקשר שלה נתן רדמונד המבוקש בקריסטל פאלאס. 

 

מוחמד אל שערוואי, חלוץ מונאקו, עשוי לשוב לאיטליה ולהצטרף ללאציו אם פליפה אנדרסון יעבור תמורת 36 מיליון ליש"ט למנצ'סטר יונייטד. לפי דיווחים אחרים, גם בורנמות' מתעניינת בחלוץ האיטלקי והיא כבר העבירה הצעה לשאול אותו עד לסיום העונה.

 

ולנסיה לולנסיה? (gettyimages)

 

לפי הדיילי טלגרף, יובנטוס מתעניינת באנדר הררה מנצ'סטר יונייטד, שמצדה הבהירה לה כי היא תוכל לרכוש אותו תמורת לא פחות מ-40 מיליון ליש"ט. מהעבר השני, הגברת הזקנה לא מוכנה להציע יותר מ-25 מיליון. שחקנים נוספים שנמצאים על הכוונת הם מרואן פלאיני ואנטוניו ולנסיה, אותם רוצה גארי נוויל מולנסיה.

 

עוד מאולד טראפורד: החלוץ הלוהט של ווטפורד, אודיון איגאלו, הודה שהוא חולם לעבור לשחק במדי השדים האדומים: "אני לא חושב שאני אעבור, אבל אני גם לא חושב שאסרב לקריאה ממנצ'סטר. זה חלום הילדות שלי, אהבתי לצפות בטלוויזיה באנדי קול ודוויט יורק כשהייתי ילד. תמיד חלמתי לשחק באולד טראפורד". מהעבר השני, קפטן הצרעות טרוי דיניי התראיין ואמר כי גם הוא וגם איגאלו נשארים בוויקרג' רואד עד לסיום העונה.

 

ארסנל מעוניינת בקשר בן ה-20 של פריס סן ז'רמיין, אדריאן ראביו, ולפי דיווחים שונים כבר החל משא ומתן בין הצדדים כשהסכום שיתכן וישולם עליו הוא 15 מיליון ליש"ט. הטלגרף מדווח שאמו של הקשר כבר נמצאת בלונדון ומנהלת מגעים עם התותחנים, אך יחד עם זאת גם מילאן עוקבת אחר המתרחש ויתכן כי היא תציע בקרוב הצעה שתעלה את מחירו.

בקרוב תותחן? ראביו (gettyimages)

התותחנים תוקפים בכל הגזרות, ולפי האתר הספרדי "אלקונפידנשיאל", הם הציעו 60 מיליון יורו על חלוצה של בורוסיה דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג, שכבש העונה 18 שערי ליגה.

סוכנו של אסקיאל לאבסי ייפגש בשבוע הבא עם ראשי צ'לסי, שרוצים להחתים את הארגנטיני באופן מיידי ולא להמתין עד קיץ 2016. גם אינטר ויובנטוס חושקות ב"פוצ'ו", אך הן מעוניינות להחתימו בקיץ עם תום חוזהו ולא כעת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי