הלפרין: "היה לנו קשה להשתלט על הקצב"

הרוטציה הקצרה עשתה את שלה
הרוטציה הקצרה עשתה את שלה | צילום: דני מרון

גארד הפועל ירושלים: "לא סתם הפסדנו רק ב-9 הפרש". דאנקן ייבדק

(גודל טקסט)

בהפועל ירושלים מאוכזבים ובעיקר עייפים מהמסע לסראטוב, מולה הפסידה הקבוצה אמש 105:96 במסגרת הסיבוב השני של היורוקאפ.

הקבוצה של דני פרנקו, שחסרה עדיין את ד'אור פישר שנעדר מסיבות אישיות, איבדה ברבע השני את ג'וש דאנקן, שנפגע בידו ובצווארו ונאלץ לנטוש את המשחק – מה שיצר לירושלמים בור משמעותי בקו הקדמי בייחוד כאשר טוני גפני לא נמצא בכשירות מלאה. דאנקן יעבור בדיקות מקיפות עם השיבה היום לישראל.

עמם שובם לישראל, יזכו האדומים שבים למנוחה של שבוע עקב משחקי רבע גמר הגביע בהם הם לא ייקחו חלק. משחקם הבא יתקיים ביום רביעי הבא בארנה נגד גראן קנאריה החזקה, שהופתעה בביתה על ידי שטרסבורג במחזור הפתיחה של היורוקאפ. המפסידה במשחק זה תהיה כבר עם רגל וחצי בבית.

"ניסינו לגרור את סראטוב לקצב שלנו. לרגעים זה עבד ולרגעים פחות", אמר יותם הלפרין, גארד הקבוצה והוסיף: "היינו עם רוטציה קצרה מאוד, במיוחד בכל הקשור לשחקני פנים, אבל שיחקנו כמו גברים ולא סתם הפסדנו רק ב-9 הפרש. מאמין שבשבוע הבא בבית נוכל לעשות תוצאה טובה יותר".

המאמן דני פרנקו אמר: "שיחקנו נגד קבוצת התקפה ברמה גבוהה. היה חשוב לנו לשמור על קשת ה-3, אבל הסתבכנו בעבירות מוקדמות במאבקים בצבע וספגנו שם לא מעט. ברגע שאיבדנו את טוני (שקיבל זריקה לפני המשחק, א.ל) וג'וש נפצע, היה לנו קשה להשתלט על הקצב במשחק. במגרש כזה ובתנאים האלו, 96 נקודות זה לא דבר של מה בכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי