שוק מציאות: השחקנים המבטיחים בחלון ינואר

נבס מול דור פרץ. הדבר הבא בפורטוגל
נבס מול דור פרץ. הדבר הבא בפורטוגל | צילום: Gettyimages

הכישרון מפורטו, הפספוס של באיירן והיורש של רוברטו קרלוס. כולם כאן

(גודל טקסט)

חלון ההעברות האירופי כבר איתנו. השמועות מסביב החלו, חלקן עוסקות רק בקיץ, אבל לבטח מאמנים כמו קלאודיו ראניירי ויורגן קלופ ישמחו לשדרג את הסגל במציאות. גם זינדין זידאן לא יאמר לא לחיזוק מעניין וייתכן שאפילו לואיס אנריקה.

 

לצד אלו שיעשו זאת בכסף גדול, הנה לכם כמה שמות מרחבי אירופה שכדאי לסמן כאופציות שעשויות להתברר כגזירת קופון אמיתית.

 

 

ריקרדו רודריגס, וולפסבורג

מצרף מבוקש כמו מגן שמאלי עשוי תמיד להקפיץ שחקנים בעמדה הזו לכותרות. ברודריגס, השוייצרי ממוצא ספרדי, תמצאו לא רק יכולת הגנתית נהדרת, אלא גם פריצות ובעיטות חופשיות. כשריאל מדריד סימנה אותו כמחליף למרסלו, רבים נזכרו בכלל ברוברטו קרלוס האגדי.

 


רודריגס. רוברטו קרלוס הבא? (Gettyimages)

 

וויסאם בן ידר, טולוז

עוד שם שמגיע מהליגה הצרפתית. החלוץ ממוצא טוניסאי צמח בפרבר סנט דני בפאריס, אך את השם שלו השביח בטולוז. הוא לא גבוה במיוחד, אך תחבולן ויודע לכבוש שערים. יחד עם מרטין ברייטווייט הדני, השניים מהווים חוד מבטיח. העובדה שטולוז במאבקי התחתית, עשויה לגרום לו לעזוב את הסגולים. מארסיי כבר סימנה אותו ב-10 מיליון יורו.

 

יונס מאלי, מיינץ

אם אתם מחפשים קשר התקפי עולה, כדאי לסמן את הכוכב העולה של מיינץ. הוא צמח בגרמניה, ברח למנשנגלדבאך ופורח במיינץ. השורשים הטורקים גרמו לנבחרת של פתיח טרים להזדרז לצרפו לסגל הנבחרת עוד לפני יורו 2016. שמונה שערי ליגה, טכניקה נהדרת ויכולת של מנהיג, עשויה להשתלם למועדון שיילך עליו. דורטמונד כבר לוטשת עיניים. מומלץ כל עוד מחירו לא בשמיים: 6.5 מיליון יורו.

 


מאלי. בטורקיה גנבו אותו (Gettyimages)

 

אמאדו דיאוורה, בולוניה

הקשר הגינאי בן ה-18 הוא אחת מתגליות העונה בהרכב של הרוסובלו. דונאדוני טיפח והקשר הצעיר שצמח דווקא בסן מרינו, כבר הוזכר בנוגע לצ'לסי. אם קבוצה אירופית מחפשת שחקן בסגנון ג'ון אובי מיקל, אבל מעט משודרג – הנה לכם.

 

רוברטו סוריאנו, סמפדוריה

העונה הטובה בקריירה של האיטלקי בן ה-24 הגיעה בדיוק בזמן הרי יורו בקיץ. שישה שערי ליגה לשחקן שצמח בבאיירן מינכן, נמצא בנסיקה אדירה ועוד עלול להתברר כפספוס של הבווארים. מילאן ויובנטוס כבר חושקות אבל סאמפ דורשת 11 מיליון יורו.

 


סוריאנו בפעולה. באיירן מתגעגעת? (Gettyimages)

 

אלכסנדר דראגוביץ', דינמו קייב

שוק הבלמים האירופי לא בשיאו, אך אחד שנמצא בשדרוג מתמיד הוא האוסטרי הבינלאומי. אחרי שהגיע מבאזל לדינמו קייב הוא המשיך להשתדרג ויחד עם הנבחרת האוסטרית גם תראו אותו ביורו. אחרי וידיץ' ואיבאנוביץ', בפרמייר ליג כבר סימנו אותו.

 

רובן נבס, פורטו

הדבר הבא בכדורגל הפורטוגלי עשוי להפוך למצרך מאוד מבוקש בחלק השני של העונה. הוא רק בן 18 אבל משחק כאילו יש לו ניסיון של שנים. קפטן, מנהיג וקשר 50-50 לכל מועדון פאר ברחבי היבשת. ליברפול גיששה, ארסנל בדקה ואם הן לא תזדרזנה המחיר עשוי לקפוץ בקרוב מאוד.

 


נבס. מנהיג בגיל 18 (Gettyimages)

 

בורחה באסטון, אייבר

תוצר מחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד הושאל לא מעט בשנים האחרונות. בגיל 23 נדמה כי דווקא באייבר הוא הוכיח עצמו כסקורר בחסד. אחת מהפתעות העונה בספרד עשויה לספק גם חלוץ עתידי לנבחרת. גבוה, חסון ועם לא מעט כישרון. אולי סימאונה יחשוב עליו כבר בינואר?

 

מקס מאייר, שאלקה

שאלקה מציגה בסגל שלה את לירוי סאנה ויוהאנס גייס, שניים מקשרי העתיד של הכדורגל הגרמני, אלא שהמועדון מטפח כישרון ענק נוסף. הקשר בן ה-20 כבר רשם הופעה בנבחרת הבוגרת של המאנשפט וכשהיעד עשוי להיות הפרמייר ליג, תג מחיר של 15 מיליון יורו הופך לריאלי.

 


מאייר. לא יישאר הרבה זמן בשאלקה (Gettyimages)

 

כרים רקיק, מארסיי

את רשימת ההמלצות סוגר הבלם העולה של הקבוצה מדרום צרפת. התחנך במנצ'סטר סיטי שהרבתה להשאילו והעונה הזו השתדרג באופן מרשים בליגה הצרפתית. ההולנדי ממוצא טוניסאי עשוי להיות אחת המניות שינסו להשיב את נבחרת האורנג' למסלול בשנים הקרובות. בגיל 21, צ'לסי סימנה, סיטי עוקבת ואל תתפלאו אם כבר בינואר הוא ייעטר את אחד הסגלים של מועדון בליגה גדולה מהצרפתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי