22:00: ברצלונה פוגשת את ולנסיה בחצי גמר הגביע

| צילום: Gettyimages

האלופה תנסה להשיג מקדמה לפני הגומלין. מסי, ניימאר וסוארס בהתקפה

(גודל טקסט)

לואיס אנריקה וברצלונה יכולים לרשום 27 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, ואם יצליחו במשימה ישוו את שיאו של המאמן האגדי ריינוס מיכלס, אבל לשם כך צריכים לנצח את ולנסיה בחצי הגמר הראשון של הגביע הספרדי (21:55, ישיר בספורטHD2).

השיא, יש לציין, שייך לפפ גווארדיולה שלא הפסיד 28 משחקים רצופים, אבל הקטאלונים מקווים לגבור על העטלפים של נוויל בעיקר כדי לשפר משמעותית את סיכויים להגיע לגמר גביע המלך – התשיעי שלה בעשרת השנים האחרונות.

¡Saludos a tod@s! Aquí tenéis la portada de este miércoles con la previa del Barça – Valencia #fcblivepic.twitter.com/nQrDhARZYv

— Diario SPORT (@sport) February 2, 2016

נוויל, שעדיין נזקק למתורגמן, קרא לאוהדים להמשיך לתמוך בו ואמר אחרי המשחק: "ניצחנו את לאס פלמאס בגביע ועלינו לחצי נגד ברצלונה כך שלא הכל שחור". למרות דבריו, כל חילוף שביצע נוויל נתקל בשריקות בוז.

עם הנתונים המאמן האנגלי לא יכול להתווכח – ולנסיה נמצאת בשפל גדול וזקוקה נואשות לפאקו אלקסר, חלוץ הנבחרת שחסר לקבוצה כמו אוויר לנשימה, אבל פצוע ברצועות הברך והקרסול.

המנג'ר המקצועי של ולנסיה, גרסיה פיטארך יצא להגנת נוויל: "דיברתי איתו אתמול. הוא דואג והמצב לא נעים, אבל אני בטוח שהוא יהפוך את המצב". 

נוויל. הקהל שורק בוז, ההנהלה מגבה (Gettyimages)

ולנסיה הניפה את הגביע ב-2008 אחרי שניצחה את חטאפה 1:3 בגמר בויסנטה קלדרון. הרכש החדש דניס צ'רישב, ששיחק רק 45 דקות העונה במדי ריאל מדריד, צפוי לשחק. ולנסיה גם שאלה את גיז'רמו סיקיירה מאתלטיקו מדריד לשנתיים וייתכן שהוא ישחק היום. 

גארי נוויל אמר לקראת המשחק: "השחקנים שלי נועדו למשחקים כאלה. אנחנו רוצים תוצאה טובה לגומלין במסטאיה שם הוכחנו שאפשר לבלום את ברצלונה אחרי התיקו 1:1 בליגה". 

הרכבים

ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן; אלייש וידאל, ג'רארד פיקה, ג'רמי מתיה, ג'ורדי אלבה; סרחיו בוסקטס, ארדה טוראן, אנדרס אינייסטה; ניימאר, ליאו מסי, לואיס סוארס.

ולנסיה: מאט ראיין; אנטוניו בראגאן, שחורדאן מוסטאפי, סנטוס, גיירמה סיקיירה; ז'ואאו קנסלו, חוסה גאיה, דני פארחו; אנדרה גומס, דנילו ברבוסה, רודריגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי