ישחק ביורו? נסללה הדרך לחזרת בנזמה לנבחרת

| צילום: Gettyimages

בית המשפט הסיר את המגבלות לשיבת החלוץ, שמואשם בסחיטת ולבאונה

(גודל טקסט)

חדשות חצי טובות לכרים בנזמה. השופטת בעניינו של חלוץ ריאל מדריד, נטלי בוטארד, הסירה את האיסור שלו להיפגש עם אנשים הקשורים לפרשת מתיאו ולבואנה. יחד עם זאת, עדיין נאסר עליו להיפגש עם השחקן שהוא חשוד בסחיטתו בשל ערעור שהגיש התובע הכללי בורסאיי.

 

אם הפסיקה תישאר בעינה, משמעות ההחלטה היא שבנזמה יוכל לחזור לנבחרת צרפת יחד עם ולבואנה, ולא תהיה לו כל מניעה להיות בקשר עם שאר שחקני הנבחרת. התאחדות הכדורגל הצרפתית אמנם החליטה להרחיק אותו מהמדים הלאומיים, אבל אם בית המשפט יתיר לו להיות בקשר עם אנשי הנבחרת לא תהיה מניעה להחזיר אותו ביחוד כאשר הוא בכושר מעולה.

 

מועד הדיון על ההחלטה הסופית עדיין לא נקבע, אבל המאמן דידיה דשאן כבר מתחיל לחלום על השבת החלוץ לנבחרת הטריקולור. יחד עם זאת, הוא עדיין עשוי לעמוד למשפט על חלקו בפרשת הסחיטה, כשהעונש המקסימלי יכול להגיע לעד חמש שנות מאסר.

 

כזכור, בנזמה עמד במרכזה של פרשה חמורה שהובילה להשעייתו מהנבחרת. החשד הוא שסרטון ובו ולבואנה מקיים יחסי מין עם אשתו הגיע לחבר נעורים של בנזמה. החבר ניסה לסחוט את קשר מארסיי, שבנזמה שכנע אותו לשלם כסף תמורת העלמת הסרטון. שני השחקנים הושעו כאמור מהנבחרת, ולבואנה שב למדים הלאומיים וכעת נראה כי נסללה הדרך גם לחזרתו של בנזמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי