דיווח: מארסיי מתעניינת במואנס דאבור

דאבור. זאת קפיצת המדרגה שהוא חיפש?
דאבור. זאת קפיצת המדרגה שהוא חיפש? | צילום: GettyImages

וגם: יובנטוס תציע 18 מיליון ליש"ט על אוסקר וארסנל רוצה את דיני ואובמיאנג

(גודל טקסט)

חגיגות השנה האזרחית כבר הסתיימו, השחקנים חזרו מחופשת חג המולד וגם חודש ינואר כבר כאן ואיתו חלון ההעברות שכולם ציפו לו. ככל שחולפים הימים כך גם נוספים עוד ועוד דיווחים, אתר ספורט1 כאן כדי לעשות לכם סדר.

 

נסגרו

 

דמאריי גריי שחקן הכנף של ברמינגהאם חתם בלסטר תמורת 3.5 מיליון ליש"ט.

 

"הבילד" פרסם שמגן באיירן מינכן יאן קירשהוף, שלא שיחק השנה, סיכם בסנדרלנד שתשלם עבורו מיליון יורו.

 

 

סוסו לשעבר חלוצה של ליברפול שהיה שייך למילאן מתחילת העונה סיכם בהשאלה בגונאה עד לסיום העונה.

 

אורבי עמנואלסון קשרה ההולנדי לשעבר של מילאן חתם לחצי שנה בוורונה.

 

עמנואלסון. יצליח לשקם את הקריירה בוורונה? (gettyimages)

 

אלכסנדר סודרלונד חלוצה של רוזנבורג סיכם בסנט אטיין.

 

שני שחקנים האריכו את חוזיהם: מרכוס אלונסו הספרדי האריך את חוזהו בפיורנטינה, סאמיר הנדנוביץ' שוערה הסלובני של אינטר יישאר במילאנו עד 2019.

 

שמועות

 

רשת ESPN פרסמה שז'וזה מוריניו מאוכזב מהעובדה שמנצ'סטר יונייטד לא פנתה אליו ולא מתכוונת בקרוב לפטר את לואי ואן חאל. המיוחד שאמר לא לריאל מדריד מוכן כעת לשקול כל הצעה לאמן קבוצה גדולה.

 

ארסנל מעוניינת בחלוצה של ווטפורד טרוי דיני. לפי ה"דיילי סטאר" ארסן נגר שוקל להציע עבורו 20 מיליון ליש"ט. דיני ואודיון איגהלו יצרו צמד מנצח בווטפורד שהפסידה את שני משחקיה האחרונים 2:1 לטוטנהאם ומנצ'סטר סיטי. דיני טען השבוע שלא כדאי כלכלית לווטפורד למכור את שחקניה: "אני או איגהלו נעלה כל אחד 20-25 מיליון ליש"ט ואם הקבוצה תישאר תקבל 200 מיליון ליש"ט. אז מה כדאי?".

 

 

פייר-אמריק אובמיאנג החסיר היום את האימון של דורטמונד ובכך הוסיף לגל השמועות שקושרות אותו עם ארסנל. דובר המועגון הגרמני הוציא הודעה שהחלוץ, שמבוקש גם במנצ'סטר יונייטד וליברפול, נעדר מסיבות אישיות.

 

עוד אצל המוליכת הפרמיירליג: לפי הדיווחים ארסן ונגר רוצה את שחקן הכנף של ליל סופיאן בואפי בן ה-22 המכונה "אדן הזאר החדש". הוא כבש 5 שערים ובישל אחד ב-15 משחקים. מחירו עשוי להיות 18.5 מיליון ליש"ט.

 

התותחנים עשויים גם להחזיר את שחקנה הגרמני סרג' גנברי שהיה מושאל לווסט ברומיץ' אלביון.

 

ווסטהאם לא מעוניינת למכור את אנדי קארול החלוץ שלה אלא אם תקבל הצעה לרכוש אותו בגובה 18 מיליון ליש"ט. ניוקאסל וסנדרלנד נאבקות על שרותיו.

 

קארול. יישאר בלונדון? (gettyimages)

 

יובנטוס רוצה לרכוש את אוסקר מצ'לסי תמורת 18.4 מיליון ליש"ט. המאמן מקסי אלגרי רואה בו המטרה הכי חשובה לרכש בחלון ההעברות הנוכחי. יובה גם שוקלת החתמת הנריק מקיטיריאן שחקנה של בורוסיה דורטמונד.

 

צ'לסי מעוניינת לפי דיווחים באנגליה בקשר הגנאי תומס פארטיי בן ה-22 שמככב באחרונה בליגה הספרדית במדי אתלטיקו מדריד, הבלוז רואים בו כוכב על לעתיד. גם אלכס טיישיירה משחטאר דונייצק עדיין נמצא בתוכניות של הלונדונים.

ברצלונה שמעוניינת במרקיניוס כבר מהעונה שעברה חידשה את ההתעניינות בבלם הברזילאי של פ.ס.ז'. מרקיניוס הוא הבלם השלישי בקבוצה אחרי דויד לואיז ותיאגו סילבה. לפי ה"סקאי ספורט" גם מנצ'סטר יונייטד רוצה אותו. 


מרקיניוס. איפה תהיה התחנה הבאה?  
(gettyimages)

 

"הגאזטה דלו ספורט" דיווח שרומא מעוניינת בדייגו פרוטי קשרה הארגנטיני לשעבר של סביליה וכיום בגנואה ובמוחמד אל שערוואי שמשחק במונאקו העונה. ניקולה מקסימוביץ' מטורינו עשוי לעבור לנאפולי ב-18 מיליון יורו.

 

ברנדן רוג'רס מסתמן כמנג'ר הבא של סוונזי סיטי. מנג'ר ליברפול לשעבר אימן בקבוצה בעבר לפני שהגיע לליברפול וכעת הלחץ עליו לקבל את הג'וב גובר. ייתכן שאלן קרטיס המנג'ר הזמני יסיים את העונה ורוג'רס יקבל את הג'וב רק בקיץ. 
 

לסטר סיטי רוצה את קשר מילאן, נייג'ל דה יונג, ומוכנה לשלם עבורו 2 מיליון ליש''ט.


דה יונג. יעזוב לאנגליה?   
(gettyimages)

 

מילאן רוצה את אטיין קפואה, שנותן עונה מצוינת בווטפורד אחרי שעזב בקיץ את טוטנהאם. 

 

לאציו מעוניינת בתומאס ורמאלן, בלמה הבלגי של ברצלונה. האיטלקים מוכנים לשלם 6 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי