חשש בירושלים: דאנקן ייעדר לתקופה ארוכה

נאנק מכאבים. דאנקן
נאנק מכאבים. דאנקן | צילום: דני מרון

השחקן נפצע בהפסד 105:96 לסראטוב. שטרסבורג הפתיעה את גראן קנאריה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים פתחה רע את הסיבוב השני של היורוקאפ, עם הפסד 105:96 אצל סראטוב הרוסית. האלופה לא הצליחה לעצור את הרוסים ולמרות משחק שיא נוסף של דונטה סמית' (29 נקודות), היא נעצרה על 10 נקודות ברבע האחרון והפסידה.

 

מלבד ההפסד והבור הקטן שנפער בבית, האדומים איבדו במשחק גם את ג'וש דאנקן. הפורוורד לא עלה כשיר למשחק, ספג מכה בידו ברבע השני וירד מהפרקט כשהוא נאנק מכאבים ואוחז בזרועו. הוא ייבדק עם חזרת הקבוצה ארצה וקיים חשש מהיעדרות ארוכה.

 

 

גם טוני גפני לא שיחק בכשירות מלאה, ולמעשה יחד עם ההיעדרות המתמשכת של ד'אור פישר ליאור אליהו הוא כרגע הגבוה הכשיר היחיד בקבוצה. בנוגע לפישר: חזרתו מארה"ב מתעכבת עקב סיבוכים שונים הנוגעים לעיזבונו של אביו, ורק ביום שישי תתבהר מעט התמונה וניתן יהיה להעריך מתי הוא ישוב.

מצב רפואי לא פשוט. פרנקו (דני מרון)

 "שיחקנו נגד קבוצת התקפה ברמה גבוה מאוד, קבוצה שבשבעת המשחקים האחרונים שלה קלעה בממוצע 106 נקודות", הגיב בסיום מאמן הפועל דני פרנקו. "המשחק לא התפתח כמו שרצינו, היה חשוב לנו לשמור על קשת ה-3 במחצית הראשונה ועשינו את זה יפה, אבל הסתבכנו בעבירות מוקדמות במאבקים בצבע וספגנו שם לא מעט".

 

"הגענו למשחק במצב רפואי לא פשוט עם טוני גפני, שקיבל זריקה לפני המשחק, וג'וש דאנקן, שנפצע במשחק נגד מכבי וספג פציעה שלא אפשרה לו חשוב ולשחק. ברגע שאיבדנו את שניהם תוך כדי משחק היה לנו קשה להשתלט על קצב המשחק", חיפש המאמן הסברים להפסד. "התקפית עשינו עבודה מצוינת. לקלוע במגרש כזה ובתנאים האלו 96 נקודות זה לא דבר של מה בכך. זה משחק ראשון בבית הזה, נחזור לארץ, נעריך את מצב הפצועים ונתחיל להכין את עצמנו למשחק הבא".

"סראטוב היא קבוצה מסוכנת מאוד, הם מאוד מוכשרים, יש להם הרבה קלעים והם לא משחקים כמו שאר הקבוצות", סיכם הרכז אי ג'יי רולנד. "ניסינו להטביע את סגנון המשחק שלנו ככל שהיינו יכולים אבל לא הצלחנו".

לא הצליחו לכפות את סגנון המשחק שלהם. רולנד (דני מרון)

במשחק השני שהתקיים בבית הפתיעה שטרסבורג וניצחה בחוץ 76:85 את גראן קנאריה בזכות 21 נקודות של מארדי קולינס. כבר בסיום המחזור הראשון תמונת הבית הסתבכה, בשל ההפסד הביתי של הספרדים הפייבורטים. בשבוע הבא הם יגיעו לארנה למשחק בו המפסידה תפחית את סיכויי ההעפלה שלה למספרים נמוכים מאוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי